Edicions

Imatge
Premis Alimara_40 anys

Premiats a la 40a edició

A la 40a edició dels Premis CETT Alimara han distingit el passat dijous 27 de març de 2025 els projectes que, durant l'últim any, han aportat una visió innovadora en l'àmbit de les experiències, la digitalització, la sostenibilitat i la investigació aplicada als sectors turístic, hoteler i gastronòmic.


 

Històric de premiats

  • Edició XXXIX

    2024

    CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH EXPERIENCES 

    Diputació de Barcelona, ​​pel seu projecte "Trens turístics Barcelona és molt més"

    Ajuntament de Figueres, pel seu projecte "Casa Natal Salvador Dalí"

    Puy porta va ser Espanya SA, pel seu projecte "Puy porta va ser Espanya, un concepte de parc únic el món"

    CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH DIGITALIZATION 

    Hotelverse SL, pel seu projecte "Creació de bessons digitals APIflicats per a hotels"

    Casa Batlló Sl, pel seu projecte "Video Mapping "Structures Of Being"

    Telefonica SA, pel seu projecte "Imaginem-nos sense límits amb Lang Lang"

    CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH SUSTAINABILITY 

    Ajuntament de Santa Susanna, pel seu projecte "Càlcul i verificació (AENO) de l'empremta de Carboni del sector turístic de Santa Susanna"

    Catalonia Hoteles & resuerte, pel seu projecte "Junts arribem més lluny"

    Club de Vela la Ballena Alegre, pel seu projecte "Una experiència sostenible - Els esdeveniments esportius com a eina de sensibilització mediambiental"

    CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH RESEARCH 

    Erasmus Centre for Film, pel seu projecte "Erasmus Knowledge Centre for Film, Heritage, and Tourism (FIHETO)"

    Escapada Rural, pel seu projecte "Observatori del Turisme Rural"

    Torrens University Austràlia, pel seu projecte "Empowering Rural Women Tourism Entrepreneurs in Latin America with Digital Competencies"

    CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT 

    Club de Vela la Ballena Alegre, pel seu projecte "Una experiència sostenible - Els esdeveniments esportius com a eina de sensibilització mediambiental"

    CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT 

    Enoturisme amb Realitat Virtual, pel seu projecte "Cava Bertha"

    CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT 

    3 CAT i Alvocat Films & Carabassa Films, pel seu projecte "La Travesía"

    CATEGORIA PREMI ELS 3 PIONERS 

    A la Sra. Carme Ruscalleda per la seva trajectòria.

    CATEGORIA PREMI ESPECIAL DEL CETT 

    Grupo Julià, per ser referent dins del seu sector, destacant els seus esforços valorant i protegint el sector turístic, que han portat a la companyia ha estat, des d'aquest any 2024, una de les 16 empreses adherides a la Taula de Turisme d'Espanya com a empreses col·laboradores

  • Edició XXXVIII

    2023

    CATEGORIA PREMIO ALIMARA THROUGH EXPERIENCES 

    • Patronat de Turismo de Lleida, pel seu projecte "Baños del bosque a los Pirineos y tierras de Lleida"
    • Turisme de Portugal, pel seu projecte "Sketch Tour Portugal"
    • Abacus Cooperativa SSCL, pel seu projecte "Ruta Descubrir D-25, La gran aventura"

    CATEGORIA PREMIO ALIMARA THROUGH DIGITALISATION

    • Habla y Comunica SL, pel seu projecte "NÜA Smart Restaurant"
    • Amadeus, pel seu projecte "Triportation powered by Amadeus, primera solució tecnològica altament disruptiva del metaverso turístic."
    • Museo Nacional del Prado, pel seu projecte "El Museo del Prado en TikTok"

    CATEGORIA PREMIO ALIMARA THROUGH SUSTAINABILITY

    • Anigami SL, un projecte 2Santuarios Naturales"
    • Visit Valencia, pel seu projecte "Cálculo de las huellas de carbono e hídrica de la actividad turística a Valencia"
    • Fundació Sitges Festival Internacional de Cinema de Catalunya, pel seu projecte Plan estratègic Festival de Sitges & Sostenibilidad.

    CATEGORIA PREMIO ALIMARA THROUGH RESEARCH

    • Edith Cowan University, pel seu projecte "Desenvolupar destinacions turístiques favorables a la vulnerabilitat"
    • Institut de Turisme i Desenvolupament Econòmic Sostenible, pel seu projecte "EURO-EMOTOUR: El viatge cap a la digitalització. Pensant en el turisme digital a través del neuromàrqueting i les emocions"
    • Universidad de Monterrey, pel seu projecte "Dignity through tourism"

    CATEGORÍA PREMIO ALIMARA DE LOS ESTUDIANTS DEL CETT 

    Fundació Sitges Internacional de Cinema de Catalunya, pel seu projecte "Plan estratègic Festival de Sitges & Sostenibilidad"

    CATEGORÍA PREMIO ALIMARA CAT 

    Abacus Cooperativa SSCL, pel seu projecte "Ruta Descubrir D-25, La Gran Aventura"

    CATEGORÍA PREMIO ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT 

    RAC1, pel seu projecte "Viajar bién y RACons de Cataluña"

    CATEGORIA PREMI ELS 3 PIONERS 

    A la Sra. Marisol Turró per la seva trajectòria i com a pionera per a la creació d'una plataforma de gestió hotelera, la primera de catalunya

    CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT 

    A la Universitat de Barcelona, ​​per la seva aposta ferma pel turisme, l'any que es compleix el 25è aniversari de la implantació dels estudis de turisme a la universitat a Catalunya, i l'adscripció del CETT a la UB.

  • Edició XXXVII

    2022

    CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH EXPERIENCES

    • “Vívid Insòlit, el mapping itinerant de la Ruta del Vi DO Empordà” de Patronat de Turisme Costa Brava – Girona.
    • Melhorament d'Agència de Desenvolupament del Berguedà.
    • "Agency of Secrets" d'Epel Neàpolis.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH DIGITALIZATION

    “Identify App” d'ID Tech & COM

    "BGS Sign Contract" de Beroni.

    "CheckBarcelona" de Turisme de Barcelona.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH SUSTAINABILITY

    • “Projecte internacional que vol aconseguir un ús racional del menjar, evitant el seu malbaratament” de Too Good to Go.
    • “Vacances responsables” de Càmping Bungalow Resort & Spa La Ballena Alegre.
    • Guies de participació sostenible a Fires professionals d'IFEMA Madrid.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH RESEARCH

    • “Índex de competitivitat turística de Catalunya” de Direcció General de Turisme.
    • "Developing a novel·la accounting framework per unpack Airbnb's econòmics i environmental impactes" de Social Media Research Lab, Curtin University (Austràlia).
    • "2021 Post COVID-19 LGBTQ+ Travel Survey" d'IGLTA.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • “Projecte contra el malbaratament alimentari.” de Too Good to Go.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT

    • “Un bon ús del català a l'àmbit del sector turístic, hoteler i gastronòmic” d'El camí dels bons homes

    CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MITJANA DEL CETT

    • "Llargmetratge que retrata un territori i un ofici" d'Alcarràs.

    CATEGORIA PREMI ELS 3 PIONERS

    • Narcís Coll Frigola, per la seva dilatada i exemplar trajectòria al sector turístic.
  • Edició XXXVI

    2021

    CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH EXPERIENCES

    • “Looks Like You Need to Let It Out” de Business Iceland.
    • Les essències de la Casa Vicens de Casa Vicenç.
    • “Work from Barcelona” de Turisme de Barcelona.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH DIGITALIZATION

    • StarTechTourChallenge de l'Agència Catalana de Turisme
    • La plataforma digital de Wheel de World.
    • La plataforma d'Intel·ligència Turística Mabrian Technology.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH SUSTAINABILITY

    • "Hotels amb tots inclosos" d'Ilunion Hotels.
    • “Taste the Altitude” d'Eiger Consulting.
    • “Llavors per a un món millor” de Deltaic.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA THROUGH RESEARCH

    • TURCOLAB de la Universitat de Lleida.
    • El projecte de Juan Luis Nicolau, investigador de la Universitat de Virginia Tech (USA).
    • “The Low Harm Hedonism Initiative” de la Universitat de Queensland (Austràlia).

    CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • “Looks Like You Need to Let It Out” de Business Iceland.
    • CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT
    • “Compromís III” de Damm

    CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT

    • “Sense Turisme”, programa de 30 minuts de TV3

    CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT

    • Federació Intercomarcal d'Hostaleria, Restauració i Turisme (FIHRT)
    • Associació Catalana d'Agències de Viatges (ACAVe)

    CATEGORIA PREMI ELS 3 PIONERS

    • Joan Gaspart, per la seva contribució decisiva al desenvolupament positiu del turisme a Barcelona, ​​Catalunya i Espanya.
  • Edició XXXV

    2019

    CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ EN INNOVACIÓ I EN COMUNICACIÓ

    • Legends of Catalonia de l'Agència Catalana de Turisme.
    • Bus a cegues del turisme industrial de la Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya (XATIC).
    • Noah's Ark” d'Axel Hotels.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA AL PROMOCIÓ EN INNOVACIÓ DE PRODUCTE I SERVEI

    • “Tu i Lleida” Certificació Starlight de la UNESCO.
    • "Expansió internacional de l'ètica en la contractació de persones amb diversitat funcional" de Dans Le Noir SL.
    • Observatori del turisme a Barcelona: ciutat i regió de l'Ajuntament de Barcelona, ​​Diputació de Barcelona i Consorci de Turisme de Barcelona.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ EN INNOVACIÓ I COMERCIALITZACIÓ

    • "Creixement venda directa dels hotels i millora contínua per ajudar-los a aconseguir-ho" de Mirai España SL.
    • “Fishlover app” de Sensibilitat Gastronòmica SL.
    • “Tastemotion Costa Brava Girona World Tour – The Ultimate Dinning Experience” del Patronat de Turisme de la Costa Brava Girona.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ EN TURISME RESPONSABLE I SOSTENIBLE

    • “Turisme responsable amb els animals” de FAADA.
    • "Checkin Solidari" d'APARTUR.
    • “Rutes científiques i sostenibles per les comarques de Girona” de la Fundació Catalana per a la Inversitgació i la Innovació.
    • CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT
    • Tastemotion Costa Brava Girona World Tour – The Ultimate Dinning Experience” del Patronat de Turisme de la Costa Brava Girona.
    • CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT
    • Pàgina web del Celler Eudald Massana Noya.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MITJANA DEL CETT

    • Als 25 anys de Hosteltur

    CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT

    • Castellers de Barcelona, ​​per la seva trajectòria i commemoració dels 50 anys.
  • Edició XXXIV

    2018

    CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ EN INNOVACIÓ TURÍSTICA

    • Smart.Data Andalusia de la Conselleria de Turisme i Esport de la Junta d'Andalusia.
    • Benvinguts a la Rambla de Barcelona, ​​el carrer més (des) conegut de Barcelona” del Palau Moja i l'Associació d'Amics, Veïns i Comerciants de la Rambla i la Plaça Catalunya.
    • “Tuna Tour” de Tuna Tour Balfegó.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ EN COMUNICACIÓ TURÍSTICA

    • “Nou lloc web de la Costa Daurada”, “Cycling Costa Daurada” i “Mapa turístic de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre” del Patronat de Turisme de la Diputació de Barcelona.
    • All Those Food Market – Festival d'artesans i emprenedors gastronòmics de Barcelona” de l'Associació per a la Promoció dels Emprenedors Gastronòmics.
    • Gira BBVA & Celler de Can Roca del BBVA.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ EN TURISME RESPONSABLE I SOSTENIBLE

    • “ABTA Better Places Programme – Building confidence that industry is building a futura sustainable” d’ABTA, The Travel Association.
    • Compromís per a la Sostenibilitat Biosphere de la Diputació de Barcelona.
    • Viu la Posidònia de l'Ajuntament d'Eivissa.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • “We love Christmas” i “Escapades del més enllà” de Vueling Airlines.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT

    • "Catalunya en ruta. #entretotsfemturisme" de fentTurisme.cat.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT

    • Al Programa de TV3 El Foraster.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT

    • Tarannà Viatges amb Sentit, per la trajectòria i els 25 anys de l'agència de viatges.
  • Edició XXXIII

    2017

    CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA INNOVACIÓ EN PRODUCIO O EXPERIÈNCIA

    • "Llegim a la Llémena: Descobrim el Bosc de Llibres" de l'Ajuntament de Sant Martí de Llémena.
    • Benvinguts a pagès de l'Agència Catalana de Turisme, Departament d'Agricultura i Fundació Alícia.
    • “#MésQueUnaRosa – Sant Jordi a la Casa Batlló”, de Casa Batlló.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA INNOVACIÓ A L’ESTRATÈGIA PER A LA PROMOCIÓ

    • Escapada al més autèntic Empordà de l'Ajuntament de la Bisbal d'Empordà, l'Ajuntament de Cruïlles, els Monells i Sant Sadurní de l'Heura, l'Ajuntament de Corçà i l'Ajuntament d'Ullastret.
    • “Donostia Sant Sebastià Escapades 2016” de Donostia Sant Sebastià Turisme.
    • “Moret han travellers” de Nomadizies.
    • Menció especial a la iniciativa “#EuroFoodTrip United Foodies to Tastet he World”, del Patronat de Turisme Costa Brava Girona i “#VINSEUMMsub25” del Museu de les Cultures del Vi de Catalunya.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA A L'ÚS DE LES TIC EN LA PROMOCIÓ

    • Benidorm incorpora la tecnologia Beacons de la Fundació Turisme de Benidorm.
    • Menció especial a “Mobile application Istra Gourmet Guide – Gourmet&Wine Lovers”, d'Istria Toursit Board.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA CAMPANYA DE FIDELITZACIÓ

    • “Knowing your guests allows you to exceed expectations” del Roger Smith Hotel.
    • Web www.acavetravellers.com de l'Associació Catalana d'Agències de Viatges Especialitzades (ACAVe).

    CATEGORIA PREMI ALIMARA A LA PROMOCIÓ D'UN TURISME SOSTENIBLE

    • "Una ruta en cinc etapes pel Pirineu insòlit. Senderisme responsable i sostenible organitzat pels amfitrions locals" de l'Associació Marques de Pastor.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • La Campanya “Cycling Friendly Hotels by SEHRS” de SHERS Tourism & Hotels.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT

    • Club Enoturista Priorat Terroir de l'Associació Priorat Enoturisme.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA

    • Revista Descobrir Catalunya de Sàpiens Publicacions.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT

    • Entitat premiada World Tourism Organization (UNWTO).
  • Edició XXXII

    2016

    CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial estatal, autonòmic i regional

    • “100 Days of Polar Night Magic” de Visit Finland

    CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial i local

    • “A un salt de Barcelona” del Consorci del Baix Llobregat
    • “Obre la porta i descobreix que Barcelona és molt més” de la Diputació de Barcelona

    PREMI ALIMARA EMPRESA

    • “Tours, Tapes and Friends Km. 0” d'Oci Vital – Food Wine Tours

    CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • Catalunya Experience de l'Agència Catalana de Turisme

    CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MITJANA DEL CETT

    • Al programa de TV3 “Catalunya Experience”

    CATEGORIA PREMI ALIMARA IN MEMORIAM DEL CETT

    • Al Sr. Raimon Martínez Fraile

    CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT

    • A les Festes del Foc del Solstici d'Estiu als Pirineus.
  • Edició XXXI

    2015

    CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial estatal, autonòmica i regional

    • La Campanya d'hivern 2014-2015 “Andorra és una altra història” d'Andorra Turisme,
    • La Campanya presentada per a l'Agència Catalana de Turisme basada en “5 vídeos artistes: Timelapse Showfest 2014 de Rob Withworth, sobre la ciutat de Barcelona;

    CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial local

    • El conjunt de material de les Campanyes "Vitòria-Gasteiz! Capital nacional de la Gastronomia 2014" i "Vitòria-Gasteiz! Green capital" de l'Ajuntament de Vitòria-Gasteiz.
    • La Campanya “Viu Lloret” de Lloret Turisme.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA EMPRESA

    • La Campanya “City Soundtrack” de NO SONORS. La Campanya “Fes el turista a la teva ciutat” de #DistricteBCN. La Campanya Campings Experience de l'Associació de Campings de Girona.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT

    • Web http://www.flandes.net/cat de VISITFLANDERS (Turisme de Bèlgica: Flandes i Brussel·les).

    CATEGORIA PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • A la Campanya "Vitòria-Gasteiz! Capital nacional de la Gastronomia 2014" de l'Ajuntament de Vitòria-Gasteiz.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MITJANA DEL CETT

    • Al Sr. Marc de les Heras, creador i director del Programa de TV3 GR “Gran Recorregut”.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA IN MEMÒRIAM DEL CETT

    • Al Sr. Antoni San salvadó Tribó, home de gran vàlua moral i professional, gran professional de l'hoteleria que destaca pels seus valors humans i ètics. Va ser un impulsor de la solidaritat no només al sector sinó també en molts àmbits.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT

    • Al Sr. Pere Duran i Vall-Llosera. Per la seva intensa i valuosa dedicació durant apropa 30 anys a la promoció de Barcelona, ​​primer, al Patronat de Turisme i, posteriorment, al Consorci de Turisme de Barcelona com a subdirector el 1993 i director general el 2000, contribuint que Barcelona resultés capdavantera en el rànquing de les destinacions turístiques del món.

       

    • A la Fundació per a la Navegació Oceànica de Barcelona, ​​entitat que ha contribuït, amb la seva gran campanya de divulgació internacional de gran impacte per a Barcelona, ​​a la consolidació de la nostra ciutat com a punt de referència de la Barcelona World Race i centre de recerca científica oceànica.
  • Edició XXX

    2014

    CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial estatal, autonòmic i regional

    • Campanya “COLÒMBIA ÉS REALISME MÀGIC a Fitur 2014” presentada per Sistole S.A.
    • Campanya "GUARDIANES DEL PARADÍS" presentada per la Societat pública de gestió i promoció turística i cultural del Principat d'Astúries, S.A.U.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial local

    • Guia i Campanya “SAVE THE DATES” de Turisme de Barcelona.
    • Vídeo promocional “PENEDÈS PURA EMOCIÓ” d'enoturisme Penedès.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA EMPRESA

    • Graus empreses del sector turístic i hoteler:
    • Campanya “WIDEN YOUR WORLD” de Turkish AirLines
    • CAMPANYA “ONLY IN BRU & BRU” de BRU & BRU BARCELONA,

    Menció a:

    • LA CAMPANYA “COM SER UNA STARTUP AL MÓN DEL TRAVELL ONLINE, INTRODUIR UN NOU MODEL DE NEGOCI I PORTAR-LO A LA INTERNACIONALITZACIÓ” de BY HOURS.com PREMI ALIMARA CAT
    • La CAMPANYA d'Euskadi Jaurlaritza – Govern basc de consolidació de turisme català plasmada a 4 guies en suport gràfic: “EUSKADI”; “COSTA BASCA, Cultura del mar”; “ESCAPATS URBANES”; “GASTRONOMIA & ENOTURISME”.
      PREMI ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT
    • La Campanya “SAVE THE DATES” de Turisme de Barcelona.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MITJANA DEL CETT

    • Al Sr. MÀRIUS CAROL PAÑELLA, director de La Vanguardia

    CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT

    • El Sr. Climent Guitart, a títol pòstum. A LA XARXA DE CENTRES DE PROMOCIÓ TURÍSTICA DE CATALUNYA A L'EXTERIOR
  • Edició XXIX

    2013

    CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial estatal, autonòmic i regional

    • Campanya “SI JO FORA BRUSSEL·LEN” de l'Oficina Nacional de Turisme de Bèlgica: Brussel·les i Valònia. -Campanya “INNOVAR A TEMPS DE CRISI” de l'Agència Catalana de Turisme.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial local

    • Campanya “SENSACIONS AMB DENOMINACIÓ D'ORIGEN” del Consorci Ruta del Vi Ribera del Duero. GUIA DE VEU, A TRAVÉS DEL MÒBIL de Solsona Turisme.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA EMPRESA

    • Graus empreses del sector turístic i hoteler
    • Campanya “VINE I GAUDEIX AMB ELS CINC SENTITS” DEL GOURMET BUS del Grup Julià.
    • Campanya “GAUDÍ LAB” (CRIPTA GAUDÍ) d'Advanced Leisure Services, S.L.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT

    • Campanya “PERÚ, IMPERI DE TRESORS AMAGATS” de la Comissió de promoció del Perú per a l'Exportació i el Turisme (PROMPERÚ).

    CATEGORIA PREM ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • La Campanya “ARRIBEN LES OFERTES FUGADES” d'EscapadaRural.com

    CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MITJANA DEL CETT

    • La NATIONAL GEOGRÀPHIC SOCIETY

    CATEGORIA PREMI ALIMARA ESPECIAL DEL CETT

    • El Sr. JORDI COMAS i MATAMALA, a títol pòstum.
  • Edició XXVIII

    2012

    CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial estatal, autonòmic i regional

    • Campanya a twitter: “CURATORS OF SWEDEN” presentada per Visit Sweden. Campanya del BLOGTRIP#INCOSTA BRAVA del Patronat de Turisme Costa Brava (Girona).

    CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ - Àmbit territorial local

    • Campanya "GORBEIA CENTRAL PARK - EUSKADI. Experiències al paradís perdut" de l'Associació de Desenvolupament Rural GORBEIALDE (Biskaia) - Quadrilla de Zuia (Àlaba).
    • Campanya “8 RAONS PER GAUDIR SEGRE RIALB” del Consorci Segre Rialb.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA EMPRESA

    • Canal “ESPECIAL VIATGES” DE WWW.GROUPALIA.COM.
    • Campanya "LABTRIP. SMART TRAVEL EXPERIENCES" de LABTRIP

    CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT

    • Microweb en català http://turismogranada.es/microweb/catalan/home.php del Patronat Provincial de Turisme de Granada

    CATEGORIA PREMI ALIMARA MASS MEDIA DEL CETT

    • Canal “VIATJAR” de Canal Plus

    CATEGORIIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • Canal “ESPECIAL VIATGES” de GROUPALIA. COM

    CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL

    • El Restaurant 7 Portes al 175è aniversari
    • El Restaurant El Bulli
    • La Fundació Institut Català de la Cuina
  • Edició XXVII

    2011

    CATEGORIA PREMI ALIMARA DESTINACIÓ

    • La Campanya “ASTÚRIES, HO DIU TOT EL MÓN” presentada per la Societat Regional de Turisme SA.
    • La Guia turística a Braille de la Costa Brava del Patronat de Turisme Costa Brava Girona.
    • La Campanya "Centre d'observació de l'univers del Montsec, el millor cel de Catalunya. Un planetari únic al món" del Consorci del Montsec.

    CATEGORIA PREMI ALIMARA EMPRESA

    • La Web: www.zaragozaturismo.es de Saragossa Turisme
    • Catàlegs i web de la campanya de nova imatge d'Ambassador Tours / Royal Vacaciones
    • Portal www.buscounviaje.com de Recomanacions personalitzades, SL

    CATEGORIA ALIMARA PREMI ALIMARA CAT

    • A la campanya en català d'Oñati d'Oñatiko Garapen Eta Turismo Ajentzia SA

    CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • A la web www.andalucia.org de la campanya de la nova comunitat turística d'Andalusia, presentada per Turismo y Deporto de Andalucía SA

    CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL

    • A la Fundació Junta Constructora del Temple Expiatori de la Sagrada Família
  • Edició XXVI

    2010

    Campanya FES-TE FAN DE CATALUNYA, presentat per l'Agència Catalana de Turisme

    Menció a la:

    • WWW.UB.EDU/MAPATURISMECAT
    • Portal “WWW.LLORETDEMAR.ORG” de Lloret Turisme.

    Menció a la:

    • Campanya “El Camí dels Cavalls” de la Fundació Destino Menorca.
    • Web WWW.PARADOR.ES de la Campanya “PARADORS COM SEMPRE, HOTELS COM MAI” de Paradores de Turismo de España SA.
    • Llibre “L'Emoció de descobrir la costa de Barcelona-Maresme en imatges” realitzat per Publintur SA.
    • Web: WWW.NEKATUR.NET de l´Associació d´Agroturismes i Cases rurals d´Euskadi.

    CATEGORIA ALIMARA PREMI ALIMARA CAT

    • Campanya "Ambient, Storia, Art i Cultura" de la Província de Medi Campidà.

    CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • A la CAMPANYA “ENKARTERRI EN TU” de Turisme Encartaciones Enkartur.

    CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL

    • Al Sr. Ramon Bagó i Agulló, president emèrit del SITC en reconeixement per la seva aportació al turisme ia Catalunya i en agraïment pel suport al CETT.
    • Al Futbol Club Barcelona, ​​com a ambaixador mundial de Barcelona i de Catalunya.
  • Edició XXV

    2009

    • La campanya amb material gràfic “EUSKADI … MADE IN” DEL GOVERN BASC.
    • La campanya “Turisme per a tothom” de turisme de Catalunya amb guies i web WWW.TURISMEPERATOTHOM.COM
    • La campanya "Gaudí centre REUS. Viu una experiència genial" del Patronar Municipal de Comerç i Turisme de Reus.
    • La web de l'Ajuntament de Miravete de la Serra. WWW.ELPOBLEENELQUENUNCAPASSANADA.COM
    • La web WWW.CLUBDECUINES.CAT DE CCRTV INTERACTIVA SA
    • Cercador de WWW.VIAJEROSDELVINO.COM de Viajeros del Vi SL

    CATEGORIA PREMI ALIMARA CAT TURISME

    • A l'Ajuntament de Vitòria - Gasteiz, pel seu fulletó "Vitòria-Gasteiz, una ciutat per a tots"

    CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • Als catàlegs de viatges ed Bru & Bru, Exclusive travel designer.

    CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL

    • Al Sr. Gaspar Espuña, cofundador del CETT que celebra 40 anys d'existència i XXV Anys de Premis Alimara, pel seu rol destacat, des dels inicis de la democràcia, a la promoció turística de Catalunya.
  • Edició XXIV

    2008

    • El web WWW.ANDORRA.AD i les campanyes 2007 i 2008 del Govern d'Andorra
    • La web WWW.LARIOJATURISMO.COM del Govern de la Rioja.
    • La web WWW.LAMIRADACIRCULAR.ES del Patronat de Turisme de la Comarca del Bierzo.
    • La web WWW.HTHOTELES.COM de High Tech Hotels.
    • El web WWW.MONSTBENET.CAT.
    • El portal WWW.ARQUEOTUR.ORG que gestionen la Fundació Bosh i Gimpera i la Xarxa Ibertur.
    • La web WWW.TURISMO20.COM DE TURISME 2.0

    VAN REBRE UNA MENCIÓ ESPECIAL:

    • La col·lecció de "Rutes turístic literàries de Castella-la Manxa", presentada per l'Institut de Promoció Turística de Castella-la Manxa.*
    • El conjunt d'accions amb el lema “Un turisme per a tothom” del Patronat de Turisme de Cambrils.

    CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • El programa "Grans Experiències - Turisme per a gent gran a Andalusia" de la Junta d'Andalusia.

    CATEGORIA ALIMARA DELS PROFESSIONALS DEL SITC

    • Conjunt de catàlegs de les platges i terres de l'Ebre del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.
  • Edició XXIII

    2007

    • La web www.spain.info
    • El conjunt de material promocional presentat per Turisme de Catalunya
    • El conjunt de material produït per Turisme de Barcelona amb motiu de l'Any de la Gastronomia.
    • La web www.derbyhotels.com
    • El conjunt de material promocional d'Hotels Hesperia.
    • El concepte de la Campanya promocional de la Cuina de la mel presentada pel consorci del Montsec i feta amb la col·laboració de 20 restaurants del Montsec.
    • La web www.pepetravel.es
    • El conjunt del material promocional del Poble Espanyol de Barcelona.
    • El conjunt de publicacions vinculades amb la Gastronomia de Montagud Editores.

    CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • El sistema d'informació turística Andalusia en viu de la Junta d'Andalusia.

    CATEGORIA ALIMARA DELS PROFESSIONALS DEL SITC

    • El catàleg “La Seu d'Urgell, et sorprendrà” de Turisme de la Seu.

    CATEGORIA ALIMARA D'HONOR 2007

    • A l'abadia de Montserrat.
  • Edició XXII

    2006

    • La campanya de promoció "Gaudeix d´Andorra, estaràs com a casa" del Govern de prestigi d´Andorra per SCACS.
    • El catàleg "Catalunya és" del Consorci Turisme de Catalunya
    • El programa "Nits d'Embruix de Còrdova" del Consorci Turisme de Còrdova.
    • La campanya d´imatge corporativa de l´Hotel Hesperia Tower.
    • LA Web WWW.FOODANDMAMBO.ES presentat per Xavier Olivé i Associats
    • El catàleg Cooking Concepts, d'International Cooking Concepts
    • Els catàlegs de Bru & Bru, Bru i Bru Exclusive Travel Designer.
    • WWW.KEEPINGEXPLORING.CA del Canadà
    • WWW.TERMINALA.COM

    CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • Els catàlegs “ABAMA” de Tropical Hotels

    CATEGORIA ALIMARA DELS PROFESSIONALS DEL SITC

    • Al material promocional de la campanya al Japó de l'Associació Provincial d'Hostaleria i Turisme de Conca.

    CATEGORIA ALIMARA D'HONOR

    • Al Sr. Josep El meu Espinàs, escriptor i viatger.
  • Edició XXI

    2005

    • EL DVD de l'anunci televisiu "Castella la Manxa. Esperit del Quixot" amb motiu del IV Centenari del Quixot presentat per la Junta de Castella-la Manxa
    • El conjunt de material de la campanya “Osca la Màgia” de la Diputació provincial d'Osca, presentat per MOTIVA, Beaumont Bennett.
    • El material promocional de “LES RUTES DEL VI I DEL CAVA”, presentat pel Consorci de Promoció turística de l'Alt Penedès.
    • El conjunt de material de l'Hotel Sant Roc de Solsona produït amb motiu del 75è Aniversari de l'Hotel.
    • Els cartells de la campanya prmocional de les jornades gastronòmics 2004 de l'Associació de Restaurants de la Badia "El Plato Azul" i presentat per Xarnach Art and Graph.
    • Catàleg de viatges “TANDEM 04-05. Luxury Travel”.
    • Material Promocional de l'Agència de Turisme Enològic "Entrevinos"
    • www.visitportugal.com, presentat per la ICEP Portugal
    • www.oriolbalaguer.com d'Oriol Balaguer Consulting

    CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • A la carta del restaurant Jean Luc Figueras de Barcelona

    CATEGORIA ALIMARA DELS PROFESSIONALS DEL SITC

    • A la Guia de vendes Terres de l´Ebre d´Institut per al Desenvolupament de les comarques de l´Ebre.

    CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL

    • Sr. Miquel Calçada, director del Programa “ASSUMPTES EXTERIORS” a TV3
  • Edició XX

    2004

    • El conjunt de cartells de Portugal UEFA Europa 2004, presentat per la ICEP.
    • La campanya de publicitat "Benvingut a Catalunya, te sentiràs com a casa" de Turisme de Catalunya.
    • El conjunt de guies d'Astúries presentades per la Societat Regional de Turisme del Principat d'Astúries.
    • La campanya promocional 2003 del Carnestoltes de Castell - Platja d'Aro, presentada per Xarnach Art and Graph.
    • La campanya d'oferta d'estiu del Barceló Hotel Sants i la de preobertura del Barceló Atenera Mar.
    • La campanya Torneig de Golf Interempreses de Hesperia.
    • Conjunt de cartes i material promocional del restaurant NOTE de Barcelona.
    • Programa de viatges Tuareg 2003/04.
    • La campanya de les estacions de muntanya Arinsal-Palo "Aquè esperes per portar-ho? presentada per Dockland
    • www.andalucia.org de Turisme Andalús SA
    • www.transhotel.com del Grup Transhotel

    CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • Al "Passaport a l´aventura" de KANANGA, Viatges i aventures i d´ÀMBAR, Altres destinacions.

    CATEGORIA ALIMARA DELS PROFESSIONALS DEL SITC

    • Als cartells de la campanya 2003 “Ara Lleida” del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida.

    CATEGORIA ALIMARA ESPECIALS

    • A PUBLINTUR SA per la seva llarga trajectòria al servei de l'activitat turística i de l'esbarjo donant a conèixer als turistes la costa catalana.
    • Al Sr. Frederic Roda, persona que va suggerir el nom Alimara als Premis fa vint anys.
    • Al Sr. Gaspar Espuña, per impulsar i contribuir que l'Alimara sigui més que una flama al món del turisme i de l'hoteleria.
    • A la Sra. Monique Rous de Madinhac, per ser l'esperit i l'ànima dels Premis Alimara.
  • Edició XIX

    2003

    • "Guia del Flamenc d'Andalusia" presentada per TURISME ANDALÚS, per unanimitat.
    • Cartells de Vitòria-Gasteiz, presentats pel Departament de Cultura de l'Ajuntament de Vitòria-Gasteiz
    • Campanyes promocionals 2002 de BC Hotels
    • Cartes del Restaurant el Saüc de Barcelona
    • Conjunt de material promocional de l'Estació d'Esquí de Vallter.
    • Web “MURCIATURISTICA.ES” de la Regió de Múrcia
    • Web “CATAI.ES”

    CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL

    • Al Sr. Daniel Giralt Miracle, comissari de l'any Gaudí 2002 gran capdavanter en la seva tasca de difondre un any cultural en benefici del turisme.

    Menció especial:

    • La campanya de TURESPANYA “SPAIN MARKS” consensuada amb la Generalitat de Catalunya

    CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • A les cartes de l'Hostal Restaurant Guillem de Sant Antoni de Calonge

    CATEGORIA ALIMARA DELS PROFESSIONALS DEL SITC

    • Al conjunt de cartells de la Comunitat Valenciana
  • Edició XVIII

    2002

    • Fulletó revista “ENAMORA'T DE FRANÇA ” de la Maison de la France
    • WWW.VISITBRITAIN.COM
    • El material promocional de l´any internacional Gaudí 2002 presentat per turisme de Catalunya
    • Guia "Turisme rural a les Terres de Lleida" de la Federació "Terres de Lleida" de residències Cases de Campesino
    • Cartell d'Olot, la ciutat dels volcans
    • Carta - Obsequi de Cap d'any "Conte de Nadal" de l'Hotel Ritz
    • Directori de "Rusticae, Petits hotels amb caràcter"
    • WWW.ZENITHOTELES.COM
    • Manual professional de FRANTOUR

    CATEGORIA ALIMARA DELS VISITANTS PROFESSIONALS DEL SITC

    • Conjunt de 5 catàlegs Galícia 2002 de TURGALICIA.

    CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • Conjunt de cartells de l'Espai Fronterer Guarda - Ciudad Rodrigo d'ADECOCIR (ASSOCIACIÓ PER AL DESENVOLUPAMENT DE LA COMARCA DE CIUTAT RODRIGO)

    CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL DEL CETT 

    Al Club Nàutic Estartit, atorgat amb motiu de l'Any internacional del Turisme ecològic.

  • Edició XVII

    2001

    • El conjunt de material "Mèxic, Riviera Maya" del Consorci de Promoció Turística de Mèxic.
    • El conjunt de material i web amb el lema "Con molt assaboriment" del Govern Basc.
    • La Guia Turística i la Guia de la Cuina Tradicional de l'Associació Cuatro Valles (León).
    • El web de Turisme de Barcelona.
    • El conjunt d'imatge del material promocional "Family Club" del Grup H10 Hotels.
    • La campanya de premsa de l'Hotel Husa Chamartín, presentada per Vives Comunicació.
    • La web de la Cadena Solo Melià
    • Les promocions gastronòmics del Barceló Hotel Sants
    • La web del Restaurant el Risc de Vacarisses
    • La web de Viatges Marsans
    • La web d'Hercio, d'Hercio Espanya
    • El web de Comoviajar.com de P&S Consulting.

    CATEGORIA ALIMARA DELS VISITANTS PROFESSIONALS DEL SITC

    • Conjunt de material del Patronat de Turisme Costa Brava Girona

    CATEGORIA ALIMARA DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • Conjunt de cartes dels hotels del Group H10 Hotels.
  • Edició XVI

    2000

    • Els fulletons presentats per l'Oficina Nacional Austríaca de Turisme.
    • El conjunt de material promocional Turisme Rural de l'Agència Valenciana del Turisme de la Generalitat Valenciana
    • El manual de vendes "Madrid, Porta d´Europa" presentat per TURMADRID.
    • El conjunt de material promocional del grup H10 Hotels.
    • Les cartes del restaurant el Risco de Vacarisses.
    • La Caixa O.V.Y.I del Servei ALARIS de RENFE Grans Línies.
    • La website de la Cadena NOMÉS MELIÀ.

    CATEGORIA ALIMARA'2000 DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • La campanya "Això no és" del Foment del Turisme de Platja d'Aro.

    CATEGORIA ALIMARA'2000 DELS VISITANTS PROFESSIONALS DEL SITC

    • La campanya promocional del Parc de les Aus de Vilassar de Mar.
  • Edició XV

    1999

    • La campanya de "Castella i Lleó, cada cap de setmana, unes vacances", de la Junta de Castellà i Lleó, presentada per SOTUR i Bassat, Olgivy & Mather.
    • La campanya 1998 de "Andalusia, només n'hi ha una" de Turisme Andalús i presentada Bassat, Olgivy & Mather.
    • La campanya publicitària 1998 de Barcelona, ​​presentada per Turisme de Barcelona.
    • La creació de 150 productes al fulletó "Turisme Total" de l'Agència de Promoció Turística de la Diputació de Barcelona.
    • Campanya de promoció de viatges d'incentius de latitud 4.
    • Fulletó del càmping CYPSELA
    • Material promocional i d'imatge de l'hotel Conde Luque de Madrid
    • Cartes del Restaurant Magerit de l'hotel Eurobuilding de Madrid.
  • Edició XIV

    1998

    • El conjunt de fulletons i cartells de Castella-la Manxa presentats per la Conselleria d'Indústria i Treball de la Junta de Comunitats de Castella-la Manxa
    • La campanya publicitària "Es Catalunya" de la Generalitat de Catalunya
    • La guia "Nous Recursos Turístics-Patrimoni Industrial del País Basc" del Departament de Comerç. Consum i Turisme del Govern Basc.
    • El fulletó "Vic, ciutat de sert" de l'Ajuntament de Vic.
    • El fulletó "Gastronomia de la Costa Daurada" del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.
    • El programa Empresa Sants Business Club de l'Hotel Barceló Sants de Barcelona.
    • El punt de venda "Descobreixi el Món" de la Majorista Ambassador Tours.
    • PRAMES, S.A., per la seva activitat.

    CATEGORIA ALIMARA’98 DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • El conjunt de fulletons "Canàries, paradís..." del Govern de les Canàries.
  • Edició XIII

    1997

    • Els 2 butlletins "Gaudiu els Pirineus" de l'Hotel al Castell de la Seu d'Urgell.
    • La guís "Vitòria en tots els sentits", del Dep. de Cultura de l'Ajuntament de Vitòria-Gasteiz.
    • El conjunt de material promocional de l´any GOYA de la Diputació General d´Aragó.
    • El fulletó "Muntanya de Navarra" presentat per BEGA, Projectes de comunicació corporativa i publicacions.
    • La campanya publicitària 1996 a la cadena NH HOTELES.
    • Les cartes del restaurant Roig Rubí de Barcelona, ​​presentades per Sonsoles Llorens, disseny gràfic.
    • Els programes de viatges d'ambassador tours.

    CATEGORIA ALIMARA’97 DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • El llibre "Lo Pirineo Aragonés" del grup ERZ i presentat per Darana.
  • Edició XII

    1996

    • L'OPÚSCUL "Camins de Sefarad" fruït de la col·laboració dels Ajuntament de Càceres, Còrdova, Girona, Hervàs, Ribadavia, Segòvia, Toledo i Tudela i la coordinació del Patronat de Turisme i Artesania de Càceres.
    • El conjunt de material promocional amb el lema "Villena, un tresor", de l'Ajuntament de Villena (Alacant)
    • El dossier del XXI Congrès International Special Relais Gourmands celebrat a Barcelona i patrocinat per Casa Codorniu.
    • El llibre de prestigi "Hotel Romàntic" de Sitges.
    • La guia d'Incentius "Barcelona per a guanyadors" de Turisme de Barcelona.
    • El display amb fulletons "Anant per l'Alt Urgell" del Consell Comarcal de l'Alt Urgell.
    • El material promocional editat per Viajes Baixas.
    • Els espots "Al País Basc, les coses no sempre son com semblen" del Departament de Comerç, Consum i Turisme del Govern Basc.
    • El vídeo "Astúries sempre" de la Societat Regional de Turisme del Principat d'Astúries.

    CATEGORIA ALIMARA'96 DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • El display "Anant per l'Alt Urgell" del Consell Comarcal de l'Alt Urgell.
  • Edició XI

    1995

    • Llibre "Múrcia- Crònica de Viatges", Coeditat per la Caixa d'estalvis provincial de Múrcia i Darana Editorial.
    • Conjunt de material promocional amb el lema "Navarra una elecció molt personal" del departament d´Indústria, comerç, turisme i treball del Govern de Navarra.
    • Guia de Turisme Rural del Grup d'Acció Local Saja-nansa de Cantàbria. .
    • Conjunt de material promocional del restaurant "El Racó de can fabes" de Sant Celoni.
    • Campanya publicitària "Barcelona, ​​oberta al món" ia les guies professionals 94-95 de Turisme de Barcelona.
    • Logotip de l'hotel Arts de Barcelona.
    • Conjunt de material sobre senders del departament d'indústria, comerç i turisme del govern d'Aragó, creat i realitzat per Prames SA.
    • Cartell "Catalunya a cavall" del departament de comerç consum i turisme de la Generalitat de Catalunya.
    • Vídeo "Vall de Núria, un pacte amb la Natura" de ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.
    • Fulletó de la campanya promocional 94-95 de Boí Taüll Mountain resort.

    CATEGORIA ALIMARA'95 DELS ESTUDIANTS DEL CETT

    • La sèrie de 6 cartells de TURGALÍCIA.
  • Edició X

    1994

    • Guia "Dos camins a Santiago" amb menció especial a la sèrie de postals presentats pel Departament de Comerç, Consum i Turisme del Govern Basc.
    • Els suplements "Rutes Catalanes de cap de setmana tardor/hivern" del diari, presentats per Book Style.
    • Conjunt de material promocional de la cadena NH Hoteles.
    • Sèrie d'onze fulletons "Rutes del Berguedà" del Patronat Comarcal de Turisme del Berguedà.
    • Llibre de gastronomia gallega del Gruo "Amigos da cuiña Galega"
    • Sèrie de cartells de RENFE de la campanya d'estiu 93
    • Vídeo "Espanya a cavall" de TURESPAÑA.
    • Cartell del Parc Natural del Delta de l´Ebre del departament de comerç, consum i turisme de la Generalitat de Catalunya.

    CATEGORIA ALIMARA DELS ALUMNES DEL CETT

    • Cartell dels espais naturals del Govern Basc.

    CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL

    • Al Sr. Pere KAMINSKI.
  • Edició IX

    1993

    • Espot "Passion for life" de TURESPANYA.
    • Cartell de la Façana de l'INEF del Patronat de Turisme de Barcelona.
    • Fulletó d´imatge del Barcelona EXPO Hotel, d´Expo Grupo.
    • Guia de Festes d'Interès Turístics de la Direcció General de Turisme de la Regió de Múrcia.
    • Els catàlegs de viatges de CATAI Tours.
    • El fulletó "Estades al camp" del Consorci per a la Dinamització econòmica al medi rural. Zona 5b de Mallorca.
    • Les edicions Barcelona Style i Madrid Style de l'Editorial Book Style.
    • El calendari "Àvila 1992" del Patronat Provincial de Turisme d'Àvila.
    • L'Eslògan "ven i explica-ho" del Departament de Comerç, Consum i Turisme del Govern Basc.
    • El fullet "Miró¡93, REISEN ZUR KUNST" de l'Institut fur Bildungsreisen, TTOO d'Alemanya.

    CATEGORIA DIPLOMA ALIMARA DELS ALUMNES DEL CETT

    • El conjunt de material promocional del 1992 presentat pel patronat de Turisme de Barcelona.
  • Edició VIII

    1992

    • Conjunt de material promocional de Navarra amb el lema “Un món natural” del Departament d'Indústria, Comerç i Turisme del Govern de Navarra.
    • El manual "meetings" de TURMADRID.
    • La campanya de Paradors de Turisme d'Espanya "per somiar i despertar con art" presentada per Alféizar Publicidad.
    • El material promocional de GEBTA.
    • Seriós de cartells i material promocional de l'Ajuntament d'Alfàs del Pi.
    • Cartell de “Cesta punta” del Departament de Comerç, Indústria i Turisme del Govern Basc.
    • Guia Turística del Berguedà, del Patronat Comarcal de Turisme del Berguedà.
    • Vídeo "Cites a Barcelona" co-produït de Turisme de Barcelona i Fira de Barcelona.

    CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL

    • Al voluntariat Olímpic dels JJ. OO. de Barcelona 92.
  • Edició VII

    1991

    • Fulletó "Mojácar, Blanc del Mediterrani" de l'Ajuntament de Mojácar.
    • Catàleg de programes de Viatges de UNITUVI.
    • Conjunt de material "les Salamanques, per a curiosos i viatgers" del Departament de Foment i Turisme de l'Exca Diputació de Salamanca.
    • Programes de turisme cultural "coneguem el delta de l'Ebre" de la Majorista M.T
    • Llibre d'imatges "Espais de cuina" del Restaurant Can Fabes de Sant Celoni.
    • Manual d'Incentius "Madrid, La recompensa" de TURMADRID, Direcció General de Turisme de la Comunitat de Madrid.
    • Vídeos "La Cultura del Sol" del Patronat de Turisme de la Costa del Sol.
    • Vídeo "Madrid" de TURESPANYA.
    • Magazine "com a casa" de TV3, amb la Seriós dels Països de l'Est.
    • Cartells del Departament de Comerç, Consum i Turisme de la Generalitat de Catalunya.

    CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL

    • Col·legi oficial de tècnics d'empreses i activitats turístiques de Catalunya.
  • Edició VI

    1990

    • Guia "5 forquilles" de la Direcció General de Turisme de la Regió de Múrcia.
    • Catàleg de l'Hotel Mediterranean Palace, d'Expo Grupo.
    • Vídeo "Aragó por tots els camins" del Departament d'Indústria, Comerç i Turisme de la Diputació General d'Aragó.
    • Vídeo "Aventur" d'Esports d'aventura del Pirineu SA.
    • Conjunt de fulletons i cartells del Departament dIndústria, comerç i turisme de Navarra.
    • Conjunt de cartells i elements de promoció de la campanya "Cerro els ulls i veig Madrid" de la Direcció General Turisme de la Comunitat de Madrid.
    • Cartell de Cala Menor, de TURESPAÑA.
  • Edició V

    1989

    • Carpeta de l'EUROFUNCIONARI del Departament de Comerç, Consum i Turisme de la Generalitat de Catalunya.
    • Seriós de cartells "els Llocs de Saragossa" del Patronat Municipal de Turisme de Saragossa.
    • Cartell Salou, Platja d'Europa del Patronat Municipal de Turisme de Salou.
    • Conjunt de material promocional de la Cadena HUSA.
    • Display "Est, Oest o aquests" de la Majorista EUROEST.
    • Programa de ràdio "Viatjar és un plaer" de Ramon Heréter.
    • Cartells i material complementari de la costa blanca del Patronat de Turisme de la Disputació Provincial d'Alacant.
  • Edició IV

    1988

    • Plànol de l'Ajuntament de Vic.
    • Guia del Gremi d´Hotels de Barcelona.
    • Programa "Xina 87-88" de Viatges Catai.
    • Catàleg "Sierra Nevada 91-93" de CETURSA.
    • Fulletó "La Càtedra del Vi" de la Casa Gran.
    • Vídeo del Patronat de Turisme del Cabildo Insular de Fuerteventura.
    • Conjunt de fulletons de la Direcció Xeral de Turisme de la Xunta de Galícia.
    • Conjunt de material "Festa del cava i centenari de la fil·loxera" de la Fundació Vila de Sant Sadurní d'Anoia.
    • Cartell de l'Ajuntament de Tossa de Mar.
  • Edició III

    1987

    • Sèrie de cartells del Patronat de Turisme de Barcelona.
    • Conjunt de material promocional de la Conselleria dIndústria i comerç de la Junta de Comunitats de Castella-la Manxa.
    • Fulletó "Costa Brava-Girona" del Patronat de Turisme Costa Brava Girona.
    • Programa "INCENTIU" del Grup NORTRAVEL-SURLAND-INSUR
    • Conjunt del material promocional del Parc Zoològic de Barcelona.
    • Cartells del Patronat de Turisme de Fuerteventura.
  • Edició II

    1986

    • Sèrie d'Ouscles de Poblacions Turístiques, de PUBLINTUR.
    • Cartells Fira d'agost de l'Ajuntament de Xàtiva.
    • Oferta d'hotels de la cadena NH.
    • Programes de viatges d'IBEROJET SA.
    • Emissions de "Radio Estiu" de Cadena Catalana.
    • Cartells "La Màgia..." de la Diputació Provincial d'Osca.
    • Cartells d'Osca, de l'agència Temes de Comunicació Publicitaria, SA
    • CATEGORIA ALIMARA ESPECIAL: EDITUR
  • Edició I

    1985

    • Oferta d'hotels de la Cadena Hotelera Hesperia
    • Fulletó "Conèixer Girona" de l'Ajuntament de Girona.
    • Guia "Convention Barcelona" del Patronat de Turisme de Barcelona.
    • Conjunt d'elements "Estiu Jove" de l'Àrea de Joventut de l'Ajuntament de Barcelona.
    • Conjunt de material promocional de la vall de Nuria i la Molina, de Ferrocarrils de Muntanya i Grans Pendents.