Fotografia de: Primera edició de l’Smart Tourism Congress Barcelona CETT | CETT

Primera edició de l’Smart Tourism Congress Barcelona CETT

02.11.2016

Primera edició de l’Smart Tourism Congress Barcelona CETT

La Càtedra de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT-UB organitza, per primera vegada, el congrés de turisme Smart Tourism Congress Barcelona CETT els propers dies 9, 10 i 11 de novembre a l'Hotel Alimara de Barcelona.

El congrés s’estructura en tres línies temàtiques, amb la voluntat de comprendre la complexitat del fenomen de l’Smart Tourism, i perquè el congrés pugui incloure visions del fenomen des de la màxima diversitat possible. Les línies temàtiques són les següents:

Gestió intel·ligent de les destinacions turístiques

Innovació i creativitat en models de negoci adaptats a la conjuntura actual

Avantguarda tecnològica en destinacions i empreses turístiques

Durant els dos primers dies del congrés (9 i 10 de novembre) tindran lloc les jornades acadèmiques, on es presentaran les comunicacions realitzades pels diferents investigadors participants. La part acadèmica d'aquest esdeveniment reunirà més de 100 investigadors en turisme provinents de diferents universitats a nivell internacional, i suposa una gran oportunitat per a conèixer l’avantguarda en la recerca turística. Estan confirmades 40 comunicacions en les anteriors línies temàtiques.

El tercer dia de congrés (11 de novembre) se celebrarà la jornada professional, que consistirà en un conjunt de taules rodones formades per diferents professionals de referència en el sector. Per la seva banda, la jornada professional permetrà realitzar una aproximació a l'estat d'implantació de l'Smart Tourism al sector, amb la presència d'empreses i organismes capdavanters en aquest àmbit.

Pots inscriure't a la jornada professional aquí.

Així mateix, per a l’STCB estan previstes les ponències del Dr. Juan Zufiria, director general d’IBM Global Technology Services d’Europa, la Dra. Montserrat Pareja-Eastaway, vicepresidenta de la Xarxa Europea d’Investigació Urbana i de Vivenda, el Dr. Oriol Miralbell, docent i investigador del CETT i president del capítol espanyol de l’International Federation for IT and Travel and Tourism, el Dr. Dimitrios Buhalis, director de l’eTourism Lab i director adjunt de l’International Centre for Tourism and Hospitality Research, i el Sr. Josep Miquel Piqué, president de l’Associació Internacional de Parcs Científics i Àrees d’Innovació.

Com a novetat, durant la tarda del 10 de novembre, se celebrarà l’StartUp Pitch Challenge 2016, on diferents StartUps relacionades amb l’Smart Tourism presentaran els seus projectes innovadors, que seran valorats per un jurat que decidirà quina és la idea més disruptiva i creativa.

Per a més informació sobre l’Smart Tourism Congress Barcelona CETT, consulta aquí.

STCB turisme CETT CETT-UB Càtedra CETT-UB