El CETT participa a la reunió del Consell Acadèmic del Club de Marketing Barcelona
El passat dilluns, 19 de juny, va
celebrar-se a la fàbrica Moritz de Barcelona, la reunió del Consell Acadèmic
del Club Marketing Barcelona. Amb l’objectiu d’apropar el món acadèmic al món
laboral, la reunió que va liderar Lluis Tora, president del club, va acollir a
representants de diferents institucions acadèmiques catalanes com ESADE, ESIC,
UOC i el CETT, entre moltes d’altres.
La jornada, a la que van assistir el Dr.
José Antonio Pérez-Aranda, director de l’Escola Universitària del Campus
CETT-UB i Enric López C., professor i investigador del grup de recerca d’
Hoteleria, va comptar amb la visió empresarial gràcies a l'aportació del
Gabriele Palma, Director de Màrqueting de SEAT Espanya i la visió dels
estudiants a través de la presentació del Barcelona Màrqueting Hub -el projecte
més jove del Club- a càrrec de tres representants del mateix Marta Cots, Eduard
Compte i Alejandro Pellicce. El passat mes de maig el CETT i l’associació Club
de Màrqueting Barcelona signaven l’acord en pro de la formació i el
desenvolupament professional.
Recorda la noticia, aquí.