Fotografia de: L’alumnat del CETT opta a participar al concurs internacional European Mise en place Cup | CETT

02.11.2020

Alumnes de segon, tercer i quart any del Grau de Turisme i del Grau de Ciències Culinàries i Gastronòmiques del CETT han participat a la primera fase de selecció de l’European Mise en place Cup 2021 (EMCup), el concurs internacional de les millors escoles europees de gestió hotelera. El certamen se celebra anualment i tindrà lloc a la ciutat holandesa de Maastricht els dies 9 i 10 de maig de 2021.

En total, 24 estudiants del CETT han participat en aquesta primera etapa del concurs, organitzat per HotelloTOP en col·laboració amb Mise en Place i HRC International i íntegrament en anglès. En concret, els estudiants han hagut de fer un exercici d’argumentació, defensant la seva postura respecte un tema relacionat amb el sector durant 2 minuts davant el jurat.

Com a novetat, enguany els participants no comptaran només amb el suport, com a coach, d’Álvaro Arrieta, professor del CETT, sinó també de Carla Caporicci, alumna d’últim curs de grau que ha participant anteriorment en el concurs, que els podrà acompanyar i aconsellar des de la seva experiència.

L’alumnat que superi les fases de selecció podrà participar al certamen, que se celebrarà al maig de 2021 i que se centrarà en la interpreneurship, és a dir, la mentalitat emprenedora que impulsa la innovació i augmenta la rendibilitat dins d’una empresa.

Durant tot el procés, s’ incentiva a l’alumnat a pensar de manera innovadora sobre un tema de la vida real i es l’entorn perfecte per reunir-se, compartir visions i connectar amb professionals de la indústria.

Els objectius de l’EMCup reflecteixen, a més, els valors del CETT: construir relacions duradores, donar experiència pràctica als participants, posar en contacte les escoles de gestió hotelera i les empreses i connectar els joves professionals amb el sector. Tots ells aspectes clau en la visió del CETT de la formació en els sectors del turisme, l’hoteleria i la gastronomia.

Grau de Turisme Grau de Ciències Culinàries i Gastronòmiques European Mise en place Cup EMCup