Fotografia de: Pla d'estudis | Marketing Digital Turístic

Universitat de Barcelona
Pla d'estudis

Pla d'estudis

Especialització dins de Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques
Propera convocatòria: Octubre 2021
 

COM ÉS LA METODOLOGIA DE L’ESPECIALITAT DE MÀRQUETING DIGITAL TURÍSTIC?

El nostre model d’aprenentatge està dissenyat per facilitar-te l’anàlisi i la comprensió de tots els aspectes de la gestió empresarial, a través de la teva participació activa a les classes, reptes i projectes.

Es fonamenta en cinc pilars:

ABR
Aquesta metodologia d’estudi es fonamenta en l’aprenentatge basat en reptes **(ABR). **Durant el curs hauràs de donar resposta a reptes plantejats per docents o organitzacions que formen part de la xarxa de partners del CETT-UB.

Així, aportaràs una solució concreta per a un entorn real. Institucions com Rusticae, Compass Group, Prezo o Vilaplana, entre d’altres, han format part dels desafiaments als quals han hagut de donar resposta els nostres estudiants.

ABP
Amb l’aprenentatge basat en projectes (ABP), tractaràs projectes transversals que donen resposta a un problema concret real del sector turístic. D’aquesta manera, desenvoluparàs competències de col·laboració, resolució de problemes i pensament crític, aplicades en un entorn de treball real. .

ESTUDIS DE CAS
Visitaràs diferents organitzacions i institucions del sector a Barcelona. Tindràs l’oportunitat d’aprendre i aplicar els conceptes gràcies a l’exposició de situacions reals de la mà dels seus mateixos responsables.

AVALUACIÓ

El Màster no té exàmens finals. L’avaluació es fa a partir del seguiment continu per part del professorat i la direcció del programa, així com la resolució de proves escrites individuals o grupals i l’elaboració de treballs durant el curs.

Especialitat en Màrqueting Digital Turístic

Codi Màrqueting Digital Turístic Credits
Assignatures Obligatòries 18 ECTS
0590002 Direcció Econòmica i Financera 6
0590003 Direcció Estratègica 3
0590027 Direcció de Màrqueting en les Empreses Turístiques 6
0590026 Competències Directives 3
Optatives d’Especialització 27 ECTS
0590029 Disseny de pàgines web 3
0590032 Direcció de Social Media 3
0590005 Estratègies de Captació i Fidelització de Clients 6
0590030 Desenvolupament de pàgines web 6
0590014 Metodologia d'Investigació de Mercats 6
0590006 Analítica web orientada al ROI en l'e-Commerce 3
Treball Final de Màster 15 ECTS
0590015 Treball Final de Màster 15

TREBALL FINAL DE MÀSTER

L’assignatura Treball Final de Màster (TFM) (15 ECTS) és la culminació de l’aprenentatge del Màster, on es reflecteixen les competències que hagis adquirit, així com la seva aplicació i desenvolupament. Es tracta d’un treball d’aplicació empresarial i/o acadèmica. En aquest treball, segons els teus interessos i motivacions professionals, aprofundiràs en algun aspecte de l’especialització escollida.

Per aconseguir la titulació de Màster és imprescindible superar aquesta assignatura integradora. Així, el TFM és un instrument per formar els nostres estudiants en l’anàlisi de problemàtiques i fets turístics mitjançant els mètodes d’investigació a partir de la identificació i utilització de diferents variables, a més de ser l’instrument per a l’avaluació de les competències del Màster amb una perspectiva globalitzadora.

El desenvolupament del TFM es realitza individualment. Hauràs de realitzar un treball propi amb la tutorització d’un professor i podràs escollir entre tres tipologies:

  • Projectes d’investigació aplicada vinculats als Grups d’Investigació del CETT-UB.
  • Projectes d’aplicació professional plantejats per empreses i/o institucions col·laboradores.
  • Plans d’empresa o business plan per al desenvolupament d’idees de negoci.

Cada estudi és únic i necessita un tractament i una atenció diferencial adequats als seus objectius i temàtica, i on el criteri del tutor marcarà la teva pauta a seguir com a estudiant.

Durant el teu període formatiu al CETT-UB, gaudiràs de l’oportunitat de fer pràctiques en empreses i institucions de primer nivell, amb l’objectiu d’aplicar i complementar els coneixements adquirits a la formació acadèmica i, a la vegada, afavorir l’adquisició de competències que et preparin per a l’exercici d’activitats professionals.

Les pràctiques tenen dues modalitats:

  • Curriculars: vinculades a assignatures del programa que estàs cursant i que formen part del seu currículum acadèmic; per tant, obligatòries.
  • Extracurriculars: no incloses dins del pla d’estudis i que tenen un caràcter voluntari.

La realització de les pràctiques es desenvolupa mitjançant convenis de cooperació universitat-empresa i estan tutelades per professors experts en cadascuna de les matèries.

El CETT-UB et facilitarà la consecució d’aquelles oportunitats més adequades al teu perfil professional i a les teves motivacions, entre les més de 900 peticions per part d’empreses que rebem anualment. De la mateixa manera, t’ajudarem a contactar i t’acompanyarem en l’accés a les empreses i les institucions més atractives per als teus objectius professionals.

Com a característica diferencial al mercat, el CETT-UB consta d’un grup d’empreses pròpies dedicades a la formació i a l’oferta de serveis d’hoteleria i turisme de qualitat, perquè apliquis aquests coneixements pràctics sense sortir del Campus:

  • Hotel Alimara
  • Residència Universitària Àgora BCN
  • Aula Restaurant
  • Summum Restaurant & Bar

Si vols més informació, visita l’espai de Career Services, contacta amb nosaltres a través del correu electrònic careerservices@cett.cat o també ens pots visitar a la primera planta del Campus.

En finalitzar aquest Màster, obtindràs la següent titulació en funció de l’especialitat escollida:

1) Titulació Oficial Universitat de Barcelona: Màster universitari en Direcció d’Empreses Turístiques. Especialitat en:

  • Màrqueting Digital Turístic

BOE. Resolució de 14 de novembre de 2014, de la Universitat de Barcelona, per la qual es publica el pla d’estudis de Màster en Direcció d’Empreses Turístiques.

*Obtinguda la verificació del pla d’estudis pel Consell d’Universitats, previ informe de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, així com l’autorització de la Comunitat Autònoma de Catalunya, i establert el caràcter oficial del títol per acord del Consell de Ministres de 26 de setembre de 2014 (publicat al BOE de 18 d’octubre de 2014).

2) Titulació del CETT, Barcelona School of Tourism, Hospitality & Gastronomy: Màster universitari en Direcció d’Empreses Turístiques, segons l’especialitat escollida.

3) Doble o triple especialització: si així ho vols, el Màster Oficial en Direcció d’Empreses Turístiques t’ofereix la possibilitat de cursar les tres especialitats del programa, de manera que pots ampliar les teves competències per adaptar-te al mercat laboral.

Així mateix, a més de la titulació oficial de la Universitat de Barcelona, obtindràs el títol amb la formació cursada, reconegut pel sector per la seva excel·lència acadèmica i professional.

Codi RUCT: 4313889

Aquest Màster s’imparteix des de l’any 2014 i està verificat per l’Agència Catalana de Qualitat Universitària (AQU), màxim òrgan de qualitat universitària a Catalunya, raó que atorga a aquest programa una trajectòria acadèmica rigorosa.