En finalitzar aquest Màster, obtindràs la següent titulació en funció de l’especialitat escollida:
1) Titulació Oficial Universitat de Barcelona: Màster universitari en Direcció d’Empreses Turístiques.
Especialitat en:
- Màrqueting Digital Turístic
BOE. Resolució de 14 de novembre de 2014, de la Universitat de Barcelona, per la qual es publica el pla d’estudis de Màster en Direcció d’Empreses Turístiques.
*Obtinguda la verificació del pla d’estudis pel Consell d’Universitats, previ informe de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, així com l’autorització de la Comunitat Autònoma de Catalunya, i establert el caràcter oficial del títol per acord del Consell de Ministres de 26 de setembre de 2014 (publicat al BOE de 18 d’octubre de 2014).
2) Titulació del CETT, Barcelona School of Tourism, Hospitality & Gastronomy: Màster universitari en Direcció d’Empreses Turístiques, segons l’especialitat escollida.
3) Doble o triple especialització: si així ho vols, el Màster Oficial en Direcció d’Empreses Turístiques t’ofereix la possibilitat de cursar les tres especialitats del programa, de manera que pots ampliar les teves competències per adaptar-te al mercat laboral.
Així mateix, a més de la titulació oficial de la Universitat de Barcelona, obtindràs el títol amb la formació cursada, reconegut pel sector per la seva excel·lència acadèmica i professional.
Codi RUCT: 4313889
Aquest Màster s’imparteix des de l’any 2014 i està verificat per l’Agència Catalana de Qualitat Universitària (AQU), màxim òrgan de qualitat universitària a Catalunya, raó que atorga a aquest programa una trajectòria acadèmica rigorosa.