Fotografia de: Enric López C., professor i investigador del Grup de Recerca d’ Hoteleria, participa en diversos actes acadèmics a la Universitat de Vigo  | CETT

29.03.2016

El professor i investigador del Grup de Recerca Hoteleria Enric López C. ha estat convidat per la Universitat de Vigo, al seu campus d' Ourense, a diversos actes que s' han desenvolupat al voltant del 10è aniversari del Màster de Turisme que imparteix aquesta universitat.

En concret, ha participat al propi Màster compartint, en una sessió, el projecte d' aquest Grup de Recerca Hoteleria sobre la "Presència online i mobile del sector wellness a Espanya" realitzat amb la col·laboració de l' empresa Nextel Travel, líder del sector wellness a Espanya.

Posteriorment ha presentat l' Observatorio del Turismo Rural, projecte també d' aquest Grup de Recerca Hoteleria. En concret, les dades de Turisme Rural de Galícia, on, amb la companyia de Miryam Tejada, del departament de Comunicació d' EscapadaRural.com, partner d' aquest projecte (amb Netquest), s'ha destacat, entre d' altres coses, l' increment de preus del sector, les motivacions dels turistes rurals i el grau de recomanació-prescripció de la darrera estada rural d' aquests clients.

També ha participat en una reunió d' experts en turisme i destins intel·ligents amb el president de la Diputació d' Ourense per a posar en comú les noves tendències en aquest àmbit, així com veure la possibilitat de col·laboracions conjuntes.

Finalment, ha estat convidat a participar en la Jornada Commemorativa del 10è Aniversari del Master en Dirección y Planificación del Turismo de la Universidad de Vigo en el campus d’Ourense. En concret, en la taula rodona sobre "Investigació, innovació, cooperació i internacionalització en l' àmbit del turisme", on ha pogut motivar i incentivar als assistents a potenciar aquests àmbits posant com a exemple el CETT-UB i el propi Grup de Recerca Hoteleria.

turisme Enric López C. Universidad Vigo Campus ourense OTR rural wellness màster CETT