Fotografia de: Premis 2016 Consell Social de la UB Fundació Boch i Gimpera-UB | CETT

Premis 2016 Consell Social de la UB Fundació Boch i Gimpera-UB

04.04.2016

Premis 2016 Consell Social de la UB Fundació Boch i Gimpera-UB

Enguany, la Universitat de Barcelona  celebra la 9a edició dels Premis del Consell Social de la Universitat de Barcelona i de la Fundació Bosch i Gimpera al millor projecte de transferència de coneixement.

La Universitat de Barcelona considera de la més gran importància el retorn a la societat dels coneixements adquirits al llarg dels estudis i la recerca universitaris mitjançant el desenvolupament de projectes de transferència en qualsevol àmbit així com la creació d’empreses innovadores basades en el coneixement.

Si has treballat en un projecte de transferència del coneixement, tecnologia i innovació sorgit a la UB o en qualsevol entitat del Grup UB, pots participar en qualsevols de les modalitats d’aquest premis:

• Premi Antoni Caparrós, al millor projecte de transferència de coneixement, tecnologia i innovació,  dotat amb 5000 euros.
  • Premi Senén Vilaró, a La millor empresa innovadora, dotat amb 10.000 euros.

Tens fins el 31de maig per a presentar la teva sol·licitud al correu premis@fgb.ub.edu.

Aquests premis s’atorguen conjuntament amb els premis del Consell Social, modalitat Blecua i Margalef (www.ub.edu/cs/premis) que premien, ja en la seva XII edició, els millors treballs científics derivats de tesis doctorals llegides a la Universitat de Barcelona, tant en humanitats i ciències socials com en ciències experimentals i de la salut.

Consulta al detall  les bases i els impresos de sol·licitud en aquest link.

Premis 2016 Consell Socia UB Fundació Boch i Gimpera Antoni Caparrós Senén Vilaró CETT