Fotografia de: Fundació Gaspar Espuña-CETT premia els Treballs de Recerca en Turisme d'alumnes de batxillerat de Solsona, Mollerussa i Mataró | CETT

10.07.2017

El dijous 6 de juliol van tenir lloc les presentacions dels 10 treballs finalistes dels XI Premis Treball de Recerca en Turisme, Hoteleria i Gastronomia de Batxillerat de la FGE-CETT, davant del Jurat Final.

Aquests premis van ser creats per la Fundació Gaspar Espuña-CETT per incentivar els alumnes de batxillerat de Catalunya a desenvolupar els seus treballs de recerca en els camps del turisme, l’hoteleria i la gastronomia; per potenciar i fomentar el desenvolupament de la investigació, el coneixement del turisme i l’hoteleria, i la formació dels estudiants.

Enguany han participat 51 alumnes d’arreu del territori català, un increment significatiu de participació versus els 35 treballs presentats en la passada edició. Els finalistes van ser escollits en una primera fase del concurs, en que un Equip Tècnic Especialitzar va valorar cadascun dels projectes presentats.

En la reunió amb el jurat final, els candidats finalistes van defensar els seus projectes, que el jurat va destacar per la seva qualitat i maduresa. Per unanimitat es va decidir que els guanyadors són:

• Primer Premi:

“BUSA: LA FORTALESA INEXPUGNABLE” de Marc Segués Codina, de l’Escola Arrels Secundària (Lleida).

• Segon Premi:

“LA CUINA MOLECULAR: LA INNOVACIÓ ARRIBA A CASA” d'Ariadna Poch Codina, de l’Ins Terres de Ponent (Mollerussa, Lleida).

• Tercer Premi:

“ECONOMIA COL·LABORAT IVA COM AIRBNB AFECTA LA DEMANDA HOTELERA DE BARCELONA” d’Òscar Jordà Ferreres, de l'Escola Pia Sta Anna Mataró (Mataró, Barcelona).

El Jurat d’aquesta convocatòria ha estat format pel president del jurat, Narcís Coll, president de la Fundació Gaspar Espuña – CETT, i per ordre alfabètic: Maria Abellanet i Meya, CEO del Grup CETT, Manel Bassols, director de la Fundació Gaspar Espuña-CETT, Jordi Beumala, responsable de Màrqueting de l’Agència Catalana de la Joventut de la Generalitat de Catalunya, Oscar Casanovas, professor del Campus CETT-UB, Vicenç Llorca, assessor tècnic del Servei d’Ordenació curricular d’ESO i Batxillerat del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, Jordi Secall, director de Màrqueting Estratègic de l’Agència Catalana de Turisme, Joan Torrella, director de Turisme i Esdeveniments de l’Ajuntament de Barcelona, i Genís Valera, professor de l’Escola Súnion, i responsable dels Treballs de Recerca de Batxillerat.

L’acte oficial del Lliurament dels Premis als guardonats i dels Diplomes als finalistes tindrà lloc en el decurs de la tardor 2017, coincidint amb l’Acte d’Inauguració del Curs Acadèmic 2017/18 del CETT-UB.

FGE FGE-CETT turisme premis batxillerat treball de recerca premis de batxillerat gastronomia hoteleria Fundació Gaspar Espuña