Fotografia de: Celebració del jurat final del Concurs de Projectes Emprenedors en el Sector Turístic 2018 | CETT

11.07.2018

Aquest dilluns 9 de juliol es va celebrar a l'Hotel Alimara la reunió de jurat final del XIV Concurs de Projectes Emprenedors en el Sector Turístic de la Fundació Gaspar Espuña-CETT. El jurat format per membres del Grup CETT, de la Fundació Gaspar Espuña-CETT, de la Generalitat de Catalunya, de CaixaBank, de la Diputació de Barcelona, de l'Ajuntament de Barcelona, de Barcelona Activa i directius d'empreses del sector, va escoltar les defenses dels 8 projectes finalistes.

La Fundació convoca anualment aquests premis per incentivar als joves emprenedors a desenvolupar les seves idees, a donar-hi forma i ajudar a fer que els seus projectes es converteixin en una realitat. En aquest sentit, i com a entitat d'interès social, pretén impulsar les iniciatives emprenedores, donant-hi suport. Així, premia els millors projectes d'empresa del sector turístic, hoteler i gastronòmic, dotant-los de recursos financers, oferint-los el know-how dels professionals a través del mentoring, generant networking i facilitant el contacte dels emprenedors amb possibles inversors.

Més informació sobre aquesta edició de 2018 aquí.
Campus CETT-UB CETT Fundació Gaspar Espuña-CETT Concurs de Projectes Emprenedors en el Sector Turístic
Material relacionat