Fotografia de: Cicle Tècnic de Cuina-Gastronomia i Serveis de Restauració  | CETT

Oriol Gastó (Tècnic de Cuina-Gastronomia i Serveis de Restauració): “El CETT és el centre on rebràs el millor tracte i la millor formació”

18.11.2021

Oriol Gastó és de Bolvir (Cerdanya), té 17 anys i estudia al CETT el cicle de Tècnic de Cuina-Gastronomia i Serveis de Restauració, un cicle amb el qual en tres anys es pot obtenir una doble titulació i els coneixements, les tècniques i les competències específiques de l’àrea de cuina i de restaurant. A més de formar-se al CETT, Gastó és jugador de cúrling a nivell nacional i li agrada molt la música.

Estudiar Tècnic de Cuina-Gastronomia i Serveis de Restauració

Per què vas decidir estudiar aquest cicle al CETT?

Vaig decidir entrar al cicle ja que des que tinc tres anys dic que m’agradaria tenir un restaurant. Vaig creure que el CETT seria el centre que millor satisfaria les meves expectatives del sector.

Què destacaries del professorat del CETT?

Les ganes d’ajudar a l’alumnat i la comprensió, el compromís i la paciència que tenen.

I de les pràctiques del CETT?

M’atreviria a dir que són pràcticament úniques. Poder passar per tants espais diferents et fa créixer com a persona i, sobretot, com a professional, ja que a cada espai que es passa es requereix més compromís i professionalitat.

Sortides professionals restauració

Què li diries a una persona que contempla estudiar una formació com la teva al CETT però que encara no ha fet el pas definitiu?

Sense cap mena de dubte li diria que, si de veritat li agrada aquesta professió, probablement el CETT és el centre on rebrà el millor tracte i la millor formació.

Com et veus professionalment d’aquí a cinc anys?

M’agradaria o bé estar en algun restaurant de renom i prestigi on poder créixer o bé poder aportar alguna novetat a l’empresa dels meus pares ja que està prou lligada al món de l’hostaleria.

alumnes cett cicles formatius cicles formatius de grau mitjà i superior cicles formatius hoteleria