Processos Acadèmics >

Organització Acadèmica

Estructura Acadèmica

L’EUHT CETT UB, disposa d’una estructura organitzativa acadèmica que respon als requeriments per a la planificació, seguiment i millora de les seves titulacions. Aquesta estructura, es defineix a partir d’una estructura acadèmica docent, un conjunt de comissions per al seguiment i anàlisi i una estructura de serveis acadèmics de suport.

Atenent al nivell de titulacions, aquesta estructura és sensiblement diferent en el cas de les titulacions de Grau o de Màster.

Titulacions de Grau
Estructura Graus

Coordinació Docència

La docència de les titulacions universitàries de l'EUHT CETT UB, s'articula a través de diferents perfils de professorat que assumeixen unes determinades funcions a fi de garantir una eficiència en el procés de planificació i implantació del procés d'ensenyament-aprenentatge.

Cadascuna d'aquestes persones formen part de les diferents Comissions de Treball que estan organitzades a fi de garantir el seguiment del procés d'ensenyament-aprenentatge dels nostres estudiants, fent un anàlisi i aportant propostes de millora.

Així en l'estructura organitzativa pots trobar les figures següents: 

Responsable de Bloc Temàtic
  • Participa de l'assignació de les competències a les assignatures que estan al seu càrrec
  • Participa de l'assignació dels resultats d'aprenentatge que s'han de desenvolupar en cada una de les assignatures
  • Vetlla per a que no es produeixin solapaments entre assignatures de la mateixa titulació i per a garantir el nivell d'aprenentatge entre titulacions de Grau i Màster
  • Dona el vist i plau i publica al Campus Virtual els programes de les assignatures que li presenta la persona responsable de l'assignatura
  • Dona el vist i plau i publica en l'espai corresponent les proves d'avaluació que li presenta la persona responsable de l'assignatura.
Responsable d'Assignatura
  • Mantenir l'actualització del contingut del programa d'aprenentatge de forma homogènia en tots els grups en els que s'imparteix l'assignatura.
  • Vetllar per a que el programa tingui les competències i resultats d'aprenentatge que han estat assignades
  • Vetllar per a que el llenguatge que s'utilitzi en la redacció del programa sigui curós amb la perspectiva de gènere, optant per utilitzar paraules inclusives com, persones, alumnat...
  • Que els continguts estan actualitzats i són coherents amb el bloc temàtic i el pla d'estudis.
  • Que el sistema d'avaluació s'ajusta als requeriments de la normativa del Centre
  • Que les activitats d'avaluació contínua i única estiguin calendaritzades i amb el corresponent % d'avaluació assignat; així com assenyalant si es tracta d'activitats grupals o individuals. 
  • Que les referències bibliogràfiques estan actualitzades
  • Que es manté el format i imatge corporativa per a la presentació dels programes formatius.
L'eina de treball: Microsoft 365

L'eina de treball: Microsoft 365

L'eina de treball: Microsoft 365

Per a una comunicació eficient i per tal de poder treballar en equip amb facilitat i varietat de possibilitats, la plataforma Microsoft 365 és un dels pilars centrals de l'organització i realització de tasques relatives als afers docents i acadèmics. Per tal de poder-ne fer ús, cal donar-se d'alta amb el teu compte del CETT. Pots consultar tota la informació al respecte dins aquest espai de l'Intranet.

Estructura dels Blocs Temàtics

Els Blocs Temàtics és una estructura acadèmica amb el propòsit de vetllar pels continguts de les diferents assignatures de les titulacions universitàries.
 
Les assignatures s'agrupen en funció d'àmbits disciplinars i cada Bloc Temàtic té una persona responsable amb les funcions següents: 
  • Participa de l'assignació de les competències a les assignatures que estan al seu càrrec
  • Participa de l'assignació dels resultats d'aprenentatge que s'han de desenvolupar en cada una de les assignatures
  • Vetlla per a que no es produeixin solapaments entre assignatures de la mateixa titulació i per a garantir el nivell d'aprenentatge entre titulacions de Grau i Màster
  • Dona el vist i plau i publica al Campus Virtual els programes de les assignatures que li presenta la persona responsable de l'assignatura
  • Dona el vist i plau i publica en l'espai corresponent les proves d'avaluació que li presenta la persona responsable de l'assignatura.
En l'espai de Sharepoint, s'ha creat un entorn particular per al treball compartit de cada Bloc Temàtic,  on es troba la relació de totes les assignatures amb la seva relació del Bloc Temàtic al que pertany, i els responsables corresponents.
 
BLOC TEMÀTIC SITE
Aprenentatge pràctic aplicat Fotografia de: Organització Acadèmica
Cuina Fotografia de: Organització Acadèmica
Direcció estratègica Fotografia de: Organització Acadèmica
Dret i polítiques turístiques Fotografia de: Organització Acadèmica
Economia i finances Fotografia de: Organització Acadèmica
Empreses i serveis turístics Fotografia de: Organització Acadèmica
Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia Fotografia de: Organització Acadèmica
Gastronomia Fotografia de: Organització Acadèmica
Gestió de projectes i emprenedoria Fotografia de: Organització Acadèmica
Hoteleria Fotografia de: Organització Acadèmica
Idiomes Fotografia de: Organització Acadèmica
Innovació Turística Fotografia de: Organització Acadèmica
Investigació en turisme, Hoteleria i gastronomía Fotografia de: Organització Acadèmica
Marketing i comercialització Fotografia de: Organització Acadèmica
Nutrició, Ciències de l'Alimentació i la Gastronomia Fotografia de: Organització Acadèmica
Organització empreses  i gestió de les persones Fotografia de: Organització Acadèmica
Restauració Fotografia de: Organització Acadèmica
Sumilleria Fotografia de: Organització Acadèmica
Tecnologies emergents i eines digitals Fotografia de: Organització Acadèmica
Turisme i cultura Fotografia de: Organització Acadèmica
Turisme i territori Fotografia de: Organització Acadèmica