MÀSTERS >

Avaluació de les Pràctiques

Com a procés de l’aprenentatge de l’estudiant, tota pràctica externa en empresa o institució tindrà una avaluació i qualificació.

El tutor acadèmic ha d’avaluar les pràctiques de l’estudiant d’acord amb els procediments establerts, i ha de complimentar l’informe d’avaluació corresponent. No obstant això, ha de tenir en compte el grau d’acompliment del projecte formatiu a partir, com a mínim, dels documents següents:

a) Informe emès pel tutor de l’empresa o institució.

b) Memòria de l’estudiant en pràctiques.

c) L’assistència i participació a les activitats organitzades per CS: xerrades, workshops, CETT Talent…

Les particularitats a efectes del sistema d’avaluació de cadascuna de les assignatures de pràctiques externes, quedarà consignat en el Pla Docent corresponent.

 

Informes i memòries de seguiment de les pràctiques

El projecte formatiu ha de concretar els objectius educatius i les activitats que han de complir els estudiants de pràctiques.

La definició dels objectius s’ha de fixar tenint en compte les competències que es vol que l’alumnat desenvolupi.

Els continguts de les pràctiques s’han de dissenyar de manera que assegurin la relació directa de les competències per assolir amb els estudis cursats.

Informe del tutor de l’empresa o institució.

El tutor de l’empresa o institució ha d’emplenar un formulari  final d’avaluació i remetre’l al tutor acadèmic quan acabin les pràctiques de l’estudiant, en què ha de valorar el grau de compliment dels continguts previstos en el projecte formatiu.

A més, també ha d’informar del grau d’acompliment de les competències i valorar-lo.

 

Memòria de l’estudiant

L’estudiant ha de remetre al tutor acadèmic assignat una memòria final quan acabi les pràctiques, que ha de valorar el grau de compliment dels continguts previstos en el projecte formatiu.

A més, també ha d’elaborar i entregar al tutor acadèmic una memòria final amb el següent contingut:

a) Dades personals de l’estudiant.

b) Entitat col·laboradora on s’han fet les pràctiques.

c) Una descripció breu de l’empresa o institució: activitat, grandària, etc.

d) La descripció concreta i detallada de les tasques i els treballs desenvolupats en relació amb els continguts previstos en el projecte formatiu.

e) La relació de les tasques desenvolupades amb els coneixements adquirits en els estudis universitaris, dels problemes oposats i del procediment seguit per resoldre’ls.

f) La identificació de les aportacions que, en matèria d’aprenentatge, han implicat les pràctiques.

g) L’avaluació de les pràctiques i suggeriments de millora.

h) Dades referents a l’empresa que demostri la recerca i anàlisis d’àrees de negoci com a complement al coneixement pràctic adquirit.