Fotografia de: Gestió hotelera Premi EMCup  | CETT
Universitat de Barcelona

Alumnes del Grau de Turisme del CETT-UB participen en la competició d’escoles de gestió hotelera EMCup

14.12.2022
 
Grau Turisme EMCup

Els integrants de l'equip del CETT-UB

Quatre alumnes del Grau de Turisme del CETT-UB participen en la 15a edició de l’European Mise en place Cup 2023 (EMCup), el concurs internacional de les millors escoles europees d’hoteleria. El certamen, en el qual participen 36 centres docents d’un total de 28 països, tindrà lloc a la localitat holandesa de Maastricht els dies 12 i 13 de febrer de 2023.


Competició d’escoles d’hoteleria

Celini Jonker, Maria Galobart, Eusebi Serra i Pablo Alkorta del Grau de Turisme representaran el CETT-UB en una edició de l’EMCup que se centra el trencament de motlles (#BreakTheMould) i la confrontació entre la tendència i la tradició en l’àmbit de l’hoteleria (Tradition vs. Trend). La primera part de la competició, que ja han començat a preparar, consisteix en la consolidació de perfils de xarxes socials (Facebook i Instagram) i la interacció amb altres equips participants del concurs. La fase prèvia també inclou la realització d’una investigació sobre el leit motiv d’enguany.

Durant els dos dies de competició a Maastricht, l’alumnat es juga la major part de la nota final en resolució d’un cas que es lliura a tots els grups participants. Cada equip també ha de presentar les troballes i conclusions de la seva investigació acadèmica de la fase prèvia davant del Jurat. Com ja ha passat en anteriors edicions de l’EMCup, els representants del CETT estan tutoritzats pel professor Álvaro Arrieta Valle, director del Màster Oficial de Direcció Hotelera i de Restauració, i l’alumni Mariona Gómez.

Tendències de gestió hotelera

La participació en aquest esdeveniment va més enllà de la mera competició entre escoles. Els estudiants no només representen el seu centre a l’EMCup, un dels objectius principals és marcar la diferència i atrevir-se a sortir de la zona de confort en casos de la vida real. A banda de la contesa, tenen la possibilitat de compartir impressions i relacions amb professionals del sector i alumnes d’altres escoles. El networking entre diversos agents de la indústria hotelera i la creació de noves xarxes és també un dels punts forts del programa.