-Diferencias y similitudes entre turismo halal y muslim-friendly: un abanico de oportunidades / Arissa López Hernández. En: Pasos, vol. 20 nº 3 (2022).
-Digital transformation and hospitality management competencias: Toward an integrate framework / Richard Busulwa, Mark Pickering, Iris Mao. En: International Journal of Hospitality Management, nº 102 (2022).
-Forecasting tourism growth with State-Dependent Models / Bo Guan, Emmanuel Sirimal Silva, Hossein Hassani, Saeed Heravi. En: Annals of Tourism Research nº 94 (2022).
-Marketing messages for post-pandemic destination recovery- A Delphi study / Shweta Singh, Annmarie Nicely, Jonathon Day, Liping A. Cai. En: Journal of Destination Marketing & Management., nº23 (2022).
-La necesidad de una herramienta de apoyo de gestión cultural que mejore la accesibilidad en el turismo creativo / Maria Natassia Barbaro. En: Tourism & Heritage Journal, vol. 3 (2021).
-L’Organisation Mondial du Tourisme sert-elle à rien? / Didier Forray. En: Espaces, nº 365 (2021).
-Robotique dans le tourisme: Quelles perspectives pour 2030? / Patrick Viceriat. En: Espaces nº 365 (2022).
-Turismo social en Barcelona: ¿mecanismo de inclusión de la infancia? / Irene Royo Campos, Helena Royo Ochoa. En : Ara, vol. 11-1 (2021).
Aceptar todas las cookies Mostrar detalles