AVDIA, Berta; BICI, Alma; GIAKOUMIS, Konstantinos. On the concept of the regional religous Brand: The veneration and pilgrnimage of Saint Jjohn Vladimir and new pathways for religious tourism. Dins: International Journal of Tourism Research, vol. 26-2 (2024).
BELTRÁN, Oriol; VACCARO, Ismail. La ecología del esquí en el Pirineo catalán: entre la iniciativa privada y el rescate público. Dins: Pasos Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, vol. 22 nº 1 (2024).
CARDONA, José Ramón. Estudio exploratorio de la imagen de Ibiza entre estudiantes universitarios. Dins: Journal of Tourism Heritage Research, vol. 7 nº 2 (2024).
MANAHOV, Viktor; LI, Mingnan. The implications of virtual money on travel and tourism. Dins: Annals of Tourism Research nº 105 (2024).
MANNINGHAM, Daphnée; ASSELIN, Hugo; BOURGUIGNON, Benoit. Be direct! Restaurant social media posts to drive customer engagement in times of crisis and beyond. Dins: Tourism and hospitality nº5 (2024).
NICOLAY, Estelle. L’aventure ferroviaire, la quête de nouveaux territoires. Dins: Espaces nº 377 (2024).
TABATABAEI, Farhad; BELDONA, Srikanth. Are eco-fiendly hotels inconvenient? An implicit association test. Dins: Journal of Hospitality and Tourism Management nº 58 (2024).
THILET,Dominique. En Occitanie, l’habitant: premier touriste ou premier anti-touriste. Dins: Espaces nº 377 (2024).
Aceptar todas las cookies Sólo cookies necesarias Mostrar detalles