"Oferim una manera diferent de fidelitzar als hostes i visitants, mitjançant activitats i rutes culturals creades a mida dels seus interessos"12/02/2024 |
|
Elena Losantos és la CEO i cofundadora d'Identify DTX (Destination Traveller Experiences). El servei, que va néixer amb la intenció de "facilitar l'accés a la informació cultural de tot el món", és un servei de guies digitals personalitzades per hotels i destinacions on el client és el focus. "Oferim una manera diferent de fidelitzar als hostes i visitants, mitjançant activitats i rutes culturals creades a mida dels seus interessos" explica Losantos.IDENTIFY posa l'enfocament en la Destination Traveller Experience, o DTX. D'on sorgeix la idea? I que és la DTX?La idea va sorgir en el moment que vam adonar-nos que el sector hoteler està vivint un canvi molt important cap a la digitalització, però que encara hi havia una mancança en punts com les recepcions dels hotels on es donen molts fulletons i mapes de paper. Des d’Identify ja fa un temps que treballem digitalitzant l'oferta cultural de tot el món i vam veure l'oportunitat d’aplicar-ho al turisme. La web està enfocada als allotjaments, a destinacions i a viatgers. Què oferiu a cadascun d'aquests targets?Des d’aquest any 2024 Identify compta amb 3 productes diferents del mercat:
Us assessorarà Jaime Font, emprenedor i Dir. Comercial d'AvarisTech i Jaume León, CEO de Lleida i Tu. Que creieu que podeu aprendre dels vostres mentors?Creiem que comptar amb el Jaime i en Jaume serà molt enriquidor pel projecte. A més de la seva experiència en el sector, tant públic com privat, ens aportaran molts contactes, visió estratègica, possibles aliances i visió empresarial en el sector. Estem convençuts que la combinació d'aquests trets serà fonamental per a l'èxit del nostre projecte. Aquesta associació promet ser una font valuosa de consells pràctics i oportunitats de creixement. Tenim moltes ganes d’aprofitar al màxim aquesta col·laboració enriquidora. Què suposa per a IDENTIFY haver guanyat un dels Premis CETT Emprenedors?Estem molt contents per haver rebut aquest premi de la Fundació CETT, el centre de referència en l'àmbit del turisme, l'hoteleria i la gastronomia de la ciutat de Barcelona. Per Identify és un reconeixement a la feina feta d’aquest últim any, per l'equip és un impuls de confiança que confirma que anem pel bon camí.Ens alegra rebre premis que atorguen entitats i professionals del sector del turisme, perquè confirma la necessitat i el problema que resolem des d'Identify: el sector hoteler està tendint cap a oferir experiències personalitzades i necessita eines digitals i sostenibles per aconseguir-ho. Quines són les següents passes per a IDENTIFY?Després d'haver tancat aquest primer any de negoci superant en un 27,4% els objectius de facturació previstos, les fites marcades pel 2024 són prometedores i alhora exigents. Com a grans objectius tenim: augmentar la captació de clients, integrar la IA per la creació i manteniment de les comunitats digitals dels clients i la integració amb plataformes de Guest Experiences o PMS importants pel sector hoteler. Com imagineu IDENTIFY d’aquí a cinc anys?Amb Identify aspirem a crear una gran comunitat digital de persones interessades en la cultura, el patrimoni i la tecnologia. Creiem que podem arribar a molts sectors i volem aprofitar-ho. És el moment de fer créixer el sector del turisme cultural a través de la tecnologia i les dades que entre tots gestionem.
|
|