PROGRAMA >

PONENTS

Alejandro Mullor

Alejandro Mullor

Worldwide Tourism Lead at Microsoft

Worldwide Tourism Lead at Microsoft

Alejandro Mullor es va unir a Microsoft fa 16 anys, on el seu rol actual és Worldwide Tourism Lead. Lidera l'estratègia global per al turisme, especialització que complementa amb la seva experiència a Infraestructures Crítiques i Ciutats Intel·ligents. En anys anteriors ha estat desenvolupant, també dins de Microsoft, el rol d'assessor d'indústries, dins del grup Worldwide Public Sector, ajudant governs seleccionats en l'àmbit internacional a definir la seva visió completa de digitalització. Ha treballat amb l'Ajuntament de Madrid, la Comunitat de Madrid, l'Ajuntament d'Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Hèlsinki, el Govern central d'Espanya i els governs centrals d'Estònia, Canadà i Itàlia.


Rob Law

Rob Law

Professor de la Càtedra UMDF de Turisme Intel·ligent, Universitat de Macau
Més sobre Rob Law

El Prof. Rob Law és professor titular de Turisme Intel·ligent de la Fundació per al Desenvolupament de la Universitat de Macau (UMDF). També és professor honorari de diverses altres universitats de renom. El Prof. Law ha rebut 110 premis i reconeixements relacionats amb la investigació, així com milions de dòlars en subvencions de recerca internes i externes. El Prof. Law ha editat quatre llibres i ha publicat més de 1.000 articles de recerca (inclosos diversos centenars d'articles en revistes acadèmiques de primer nivell). Les seves publicacions han rebut més de 67.000 cites, amb índex h/i índex 10 = 119/551

Sandra Maria Correia Loureiro

Sandra Maria Correia Loureiro

Professor titular de l'Iscte-Institut Universitário de Lisboa i Unitat de Recerca Empresarial
Més sobre Sandra Maria Correia

Sandra Loureiro (Professora Titular) es troba al lloc 23 entre 13.180 investigadors en Economia i Empresa (rànquing de la Universitat de Stanford). Té al voltant de 300 publicacions internacionals, incloent-hi articles de revistes, actes de congressos i llibres. Els seus interessos de recerca actuals inclouen el màrqueting turístic i el màrqueting relacionat amb tecnologies immersives (per exemple, VR, AR, AI). Els seus articles s'han publicat en una varietat de revistes revisades per parells, incloses Journal of Marketing, Journal of Retailing, Tourism Management, Journal of Travel Research, Journal of Business Research, International Journal of Hospitality Management i Journal of Sustainable Tourism. Sandra ha participat en diversos projectes de recerca finançats per la UE (per exemple RESETTING i HOMECARE).

Stanislav Ivanov

Stanislav Ivanov

Professor de la Universitat de Gestió de Varna i director de l'Institut de Recerca Zangador
Més sobre Stanislav Ivanov

El Dr Stanislav Ivanov és actualment professor a la Universitat d'Administració de Varna, Bulgària, i director de l'Institut de Recerca Zangador. És fundador i (co)editor en cap de dues revistes acadèmiques: European Journal of Tourism Research, indexada a Scopus i Webs of Science, i ROBONOMICS: The Journal of the Automated Economy. És (co)autor de més de 220 publicacions als camps de la robonomia, els robots, la intel·ligència artificial, l'automatització en el turisme i l'hostaleria, l'economia de la tecnologia, la gestió d'ingressos, les qüestions polítiques al turisme , l'economia del turisme, etc.

José Ruiz

José Ruiz

Fundador i CEO de Goli Neuromarketing
Més sobre José Ruiz

Lidera investigacions pioneres en neuromàrqueting i comportament del consumidor a través de la neurociència aplicada. Dirigeix projectes de noves aplicacions de neuromàrqueting i desenvolupa eines tecnològiques per a aquestes aplicacions. Reconegut per aplicar la intel·ligència artificial a l'estudi del comportament humà en entorns de compra reals, és un sol·licitat orador internacional sobre neuromàrqueting, comportament del consumidor, innovació i tendències. Autor de llibres com “Neuropymes” (Pirámide, Grupo Anaya, 2013) i “Tots som clients” (Pirámide, Grupo Anaya, 2018), pretén aplicar els coneixements del neuromàrqueting a qualsevol negoci. El seu bloc, Neuromarketing España, és un referent a l'idioma espanyol.