Fotografia de: Presentem dos treballs al XV Congreso Internacional de la Sociedad Española de Didáctica de la Lengua y la Literatura | CETT

26.11.2014

La Dra. Mireille Spalacci i la Dra. Montserrat Iglesias han exposat els seus estudis en al XV Congreso Internacional de la Sociedad Española de Didáctica de la Lengua y la Literatura.

Aquest congrés, celebrat a València entre els dies 19 i 21 de novembre de 2014, està organitzat conjuntament per la Universitat de València i la Universitat Politècnica de València.

La comunicació de la Dra. Spalacci, titulada Dispositifs de médiation orale pour apprenants universitaires de français langue étrangère, es centra en la utilització d'eines digitals per ensenyar pronunciació sense els procediments tradicionals de la correcció fonètica i sera exposada en el marc d’exposicions sobre Tecnologia i innovació educativa.

El treball de la Dra. Iglesias es titula Second language acquisition and the language tourism experience i presenta una conceptualització del turisme idiomàtic des de la perspectiva de la demanda i serà presentat a l’apartat de Didàctica de la Llengua y Literatura.

Es pot trobar més informació sobre el congrés en aquest enllaç.

Congreso Internacional de la Sociedad Española didáctica lengua literatura cett montserrat iglesias mireille Spalacci congrés treball idiomes