Fotografia de: Nova web de CETT Alumni amb nous avantatges | CETT

Nova web de CETT Alumni amb nous avantatges

16.03.2015

Nova web de CETT Alumni amb nous avantatges

Avui es posa en funcionament una nova pàgina web per a tota la comunitat d’antics alumnes. La idea és poder ampliar els avantatges i serveis.

NOUS ESPAIS

Al nou web s’ha creat l’espai d’Emprenedors “Dóna d’alta la teva empresa!” una plataforma per donar a conèixer les empreses dels nostres Alumnis, i d’on poden sorgir-ne sinergies.

Una segona novetat és l’espai que fa protagonistes els antics alumnes, que aporten el seu testimoni professional i el comparteixen amb la resta de comunitat Alumni. Tots aquells que vulguin formar part d’aquest nou espai al web, només han d’enviar una fotografia seva en un entorn professional a cettalumni@cett.cat, amb una frase que descrigui que li ha aportat ser CETT Alumni, en el desenvolupament de a la seva vida professional.

Un tercer espai és el Taulell de Descomptes, on les empreses que vulguin ampliar la seva cartera de clients, podran oferir descomptes i grans avantatges per els Alumnis Premium amb les seves empreses.

QUÈ VOL DIR SER PREMIUM

Des d’avui tots els associats a CETT Alumni passen a ser Premium. Amb accés a tots aquests serveis, pensats per ajudar-los al seu camí professional:

- Directori d'Associats

- Servei exclusiu de Carrera professional E3

- Clipping de notícies del sector turístic

- Descomptes en Formació al CETT.

- Participació en activitats professionals i activitats lúdiques

- Avantatges amb empreses col·laboradores…

A més, formen part del Club de Turisme d'ALUMNI UB i poden gaudir de totes les Activitats i Grans Avantatges de la Universitat de Barcelona (com per exemple: accés a la xarxa de biblioteques de la UB).

COM ES POT SER PREMIUM

Tots aquells que hagin finalitzat la seva formació a CETT, només hauran d’inscriure’s al formulari i abonar la quota de 30€ anuals. D’altra banda, si només es vol estar al dia de tot el què s’organitza des d’Alumni, tot antic alumne del CETT es pot subscriure a la newsletter. D’aquesta manera rebrà puntualment tota la informació relativa al sector.

Una gran oportunitat que obra a la resta de comunitat d’alumnes moltes possibilitats professionals i lúdiques. Si vols conèixer què és CETT Alumni fes clic aquí.
nova-web-cett-alumni