Fotografia de: Càpsules d'experiència CETT en formació de cuina i gastronomia | CETT

La cuina i la gastronomia evolucionen: no et quedis enrere!

09.11.2021

No et perdis les càpsules d'experiència CETT!

Ets professional de la cuina i gastronomia i vols reimpulsar la teva carrera? Necessites noves competències culinàries des d'una visió tècnica i de gestió? Vols entrar al sector de forma professional amb plenes garanties? Vols especialitzar-te en pastisseria i cuina dolça innovadora amb les darreres competències?

Al CETT, t’oferim un ventall de programes perquè evolucionis i no et quedis enrere en la teva trajectòria professional. Descobreix-los en les nostres càpsules d'experiència, unes sessions presencials per tenir contacte amb el món gastronòmic i culinari a través dels nostres experts.

Vine a viure l'experiència a les nostres instal·lacions a Mundet.

Càpsules d'experiència: dies i horaris

Et mostrem el 22 i 23 de novembre formacions en càpsules d'experiència presencials per descobrir les competències culinàries i aptituds que t'ajudaran a impulsar la teva carrera:

22 de novembre del 2021

gastronomia cett

Sessió vinculada al Diploma d’Alta Cuina

16:30-17:00 - Restauració 360º: claus d’èxit en la perspectiva actual, amb Álvaro Arrieta, professor universitari i director del Màster en Direcció Hoteleria i Restauració, per conèixer quins canvis aplicar al teu negoci per adaptar-te al panorama actual: sostenibilitat, cuina inclusiva, tecnologia i gestió.

17:00-17:15 – Visita de les instal·lacions

gastronomia empresa cett

Sessió vinculada al Curs Xef Expert

17:00-17:15 – Visita de les instal·lacions

17:15-17:45 –Creació, tècnica i gestió: els reptes diaris del xef empresari, amb Cristina Garcia, professora universitària i coordinadora del Curs de Xef Expert, per aprofundir en el perfeccionament de la tècnica, la creativitat a través de l'art i l'orientació empresarial. Descobreix les claus per convertir-te en un xef expert i diferenciar-te de la resta.

23 de novembre del 2021

gastronomia cett

Sessió vinculada al Diploma Xef Professional

17:00-17:30 - Converteix la teva passió per la cuina en la teva professió, amb Alberto Martínez-Ripa, coordinador del Diploma de Xef Professional, per explicar-te com fer que la gastronomia sigui la teva professió amb garanties.

17:45-18:00 – Visita de les instal·lacions

gastronomia empresa cett

Sessió vinculada al Diploma Superior de Pastisseria

17:00-17:30 – Pastisseria inclusiva de restaurant, amb Sergi Ferrer, docent de cuina i pastisseria del Grau en Ciències Culinàries i Gastronòmiques, per explicar-te com elaborar unes postres adaptades a les necessitats de la teva oferta gastronòmica i posar-te al dia en tècniques d’alta pastisseria.

17:45 – 18:00 - Visita de les instal·lacions

Inscriu-t'hi

Vine al CETT a presenciar les càpsules d'experiència i a conèixer les nostres instal·lacions:

Vine i viu l'experiència CETT

gastronomia sostenibilitat barcelona