Reptes de l'hoteleria després de la pandèmia

04/02/2022  
Fotografia de: Reptes de l'hoteleria en la post-pandèmia | CETT

S'ha parlat molt dels reptes del sector hoteler després de la pandèmia i quins elements són clau per superar la crisi actual. Donem veu als hotelers que alhora són docents del Màster Oficial en Direcció Hotelera i Restauració de Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy CETT-UB. Ells i els seus equips viuen les conseqüències d'aquesta situació, però miren el futur amb esperança i il·lusió.


Hoteleria i pandèmia

L'allotjament i la restauració han estat dues de les activitats més afectades per la pandèmia. Probablement, part del sector turístic estigui esperant tornar a la situació pre-pandèmica, però també és cert que la societat i el sector ja no seran els mateixos. Cal estar preparats per afrontar aquesta realitat i les noves amenaces o reptes com a oportunitats de futur.

Els 5 reptes més importants de l'hoteleria després de la pandèmia

Els professionals experts i professors del CETT coincideixen en l'existència de cinc reptes:

  • Recuperació de la confiança
  • Recuperació econòmica
  • Compromís amb la sostenibilitat
  • Compromís amb la innovació
  • Compromís social
Enric Almiñana
El país ha perdut molta reputació com a destinació segura, cosa que pot suposar una oportunitat per a altres destins menys coneguts que passaran a competir amb nosaltres

Enric Almiñana

Director Corporatiu de Compres d'Abba Group
Alex Urgell
A l'hora d'escollir destinació i establiment, el servei serà sempre una part fonamental de la decisió final

Alex Urgell

Cluster Director de Marriott International
Jordi Castelló
S'ha d'apostar per la sostenibilitat i la gestió responsable tant econòmiques com socials

Jordi Castelló

Advising Associate Consultant a Genuine Tourism Advisors
Joan Lluís Carratalà
Cal una aposta per la cultura dels valors que demostri una identitat clara i compromís real amb proveïdors, empleats i clients

Joan Lluís Carratalà

Soci Director d'EmicThinking
Alejandro Sevy
Com a hotelers, el tracte cap al nostre client intern hauria de ser clau

Alejandro Sevy

Doctor en Ciències Empresarials
Anna Albuixech
Recuperar el talent fugat i atraure nou talent és el gran repte a què s'enfronta actualment el sector

Anna Albuixech

Directora Ohla Boutique Hotels
Esther Comín
Són les persones les que poden marcar la diferència si ens esforcem a posar l'atenció on cal

Esther Comín

Sòcia Fundadora de Positive Hospitality Coaching