Reptes de l'hoteleria després de la pandèmia04/02/2022 |
|
S'ha parlat molt dels reptes del sector hoteler després de la pandèmia i quins elements són clau per superar la crisi actual. Donem veu als hotelers que alhora són docents del Màster Oficial en Direcció Hotelera i Restauració de Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy CETT-UB. Ells i els seus equips viuen les conseqüències d'aquesta situació, però miren el futur amb esperança i il·lusió.Hoteleria i pandèmiaL'allotjament i la restauració han estat dues de les activitats més afectades per la pandèmia. Probablement, part del sector turístic estigui esperant tornar a la situació pre-pandèmica, però també és cert que la societat i el sector ja no seran els mateixos. Cal estar preparats per afrontar aquesta realitat i les noves amenaces o reptes com a oportunitats de futur. Els 5 reptes més importants de l'hoteleria després de la pandèmiaEls professionals experts i professors del CETT coincideixen en l'existència de cinc reptes:
El país ha perdut molta reputació com a destinació segura, cosa que pot suposar una oportunitat per a altres destins menys coneguts que passaran a competir amb nosaltres
Enric Almiñana Director Corporatiu de Compres d'Abba Group
A l'hora d'escollir destinació i establiment, el servei serà sempre una part fonamental de la decisió final
Alex Urgell Cluster Director de Marriott International
S'ha d'apostar per la sostenibilitat i la gestió responsable tant econòmiques com socials
Jordi Castelló Advising Associate Consultant a Genuine Tourism Advisors
Cal una aposta per la cultura dels valors que demostri una identitat clara i compromís real amb proveïdors, empleats i clients
Joan Lluís Carratalà Soci Director d'EmicThinking
Com a hotelers, el tracte cap al nostre client intern hauria de ser clau
Alejandro Sevy Doctor en Ciències Empresarials
Recuperar el talent fugat i atraure nou talent és el gran repte a què s'enfronta actualment el sector
Anna Albuixech Directora Ohla Boutique Hotels
Són les persones les que poden marcar la diferència si ens esforcem a posar l'atenció on cal
Esther Comín Sòcia Fundadora de Positive Hospitality Coaching
|
|