Accés a Màsters i Postgraus
1. Sol·licitud d' admissió
Completar la sol·licitud d'admissió, adjuntant el teu Currículum Vitae i la carta de motivació perquè el director del màster avaluï el teu perfil i decideixi la teva admissió. Podràs trobar la sol·licitud a la pestanya Sol·licitud d'Admissió que apareix en cadascuna de les especialitzacions de màster. En cas de no poder escanejar i adjuntar el currículum, fer arribar aquesta documentació per:
email: admissio@cett.cat
Telèfon 0034 674 161 132
Correu postal: Ref. Admissió Màster Departament Orientació – Avda. Can Marcet, 36-38, CP 08035, Barcelona
2. Prova de nivell d'idioma
A continuació trobaràs tota la informació:
Els/les candidats/es que vulguin accedir a cursar els estudis de màster que l'EUHT CETT UB imparteix en català han de presentar un certificat oficial que acrediti el nivell mínim requerit de B2 del Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües (MCER).
Per a aquells estudiants que hagin completat la seva educació secundària en un sistema on el català és llengua vehicular, estaran exempts de presentar certificacions addicionals.
Els/les candidats/es estrangers/es la llengua materna dels quals no sigui el castellà i que vulguin accedir a cursar els estudis de màster que l'Escola Universitària d'Hoteleria i Turisme CETT-UB imparteix en castellà han d'acreditar un nivell d'espanyol equivalent al nivell B2 del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MCER), a través de la presentació d'un certificat reconegut per l'Associació de Centres de llengües a l'Ensenyament Superior, apartat “Normativa i Taules de certificats reconeguts per ACLES, per qualsevol Facultat de Llengües de qualsevol universitat catalana o espanyola o de l'Escola Oficial d'Idiomes o qualsevol certificat acceptat per la CRUE.
Els estudiants hauran de presentar en el moment de fer la matrícula, el corresponent certificat original acreditatiu de la llengua acompanyat d'una fotocòpia.
De la mateixa manera, els/les candidats/es poden presentar un certificat acreditatiu expedit pel seu centre d'estudis o per una institució acreditadora del seu nivell d'espanyol si el programa de Grau o Batxillerat s'ha cursat en aquesta llengua conforme al MCER o als diplomes DELI-LI sempre que tinguin una vigència no superior a dos anys.
Per conèixer el vostre nivell d'espanyol, el/la candidat/a pot fer una prova de nivell en línia gratuïta que està disponible a l' Aula Virtual d'Espanyol (AVE) de l'Institut Cervantes.
Els/les candidats/es estrangers/es la llengua materna dels quals no sigui l'anglès i que vulguin accedir a cursar els estudis de màster que l'Escola Universitària d'Hoteleria i Turisme CETT-UB imparteix en anglès han d'acreditar un nivell d'anglès equivalent al nivell B2 del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MCER), a través de la presentació d'un certificat oficial (Cambridge, IELTS o TOEFL) superior o equivalent al nivell B2 del MECR en totes les destreses (reading, writing, listening i speaking) ; també es podrà acreditar el certificat per qualsevol Facultat de Llengües de qualsevol universitat catalana o espanyola o de lEscola Oficial dIdiomes, o qualsevol certificat acceptat per la CRUE.
Els estudiants hauran de presentar en el moment de fer la matrícula, el corresponent certificat original acreditatiu de la llengua acompanyat d'una fotocòpia.
Així mateix, es podrà eximir dacreditar el domini equivalent al nivell B2 duna llengua estrangera als parlants nadius daquesta llengua que estiguin en possessió dun certificat destudis de Batxillerat o titulació afí al seu país, així com aquells estudiants espanyols que disposin d'un diploma o estudi equivalent al títol de Batxiller realitzat en llengua estrangera d'acord amb sistemes educatius d'estats europeus (Batxillerat Internacional).
3. Entrevista amb el director del màster
Un cop rebem la teva sol·licitud d'admissió completada, el director del programa contactarà amb tu per correu electrònic o telèfon per concertar una entrevista en castellà si ho considera necessari, i, en el cas d'alumnes que resideixin fora d'Espanya a través d'Skype. Aquelles persones que no tinguin instal·lat el programa Skype, el podran descarregar en aquest enllaç
4.Admisió al programa i matriculació
Una vegada confirmada la teva admissió al curs, et farem arribar, des de Secretaria Acadèmica, via e-mail, la carta d’admissió. Des de que s'envía la sol·licitud fins que es comunica l'admissió poden pasar de 7 a 10 díes. Juntament amb la carta també s'envia la informació necessària per iniciar el procés de matriculació:
Reserva de plaça: S’ha de formalitzar en el termini màxim de 10 dies des de la rebuda de la carta d’admissió.
Matricula: Es imprescindible la presentació de tota la documentació requerida d’acord amb les especificacions del punt 5. Els alumnes estrangers que estiguin pendents dels tràmits de legalització de les titulacions haurien de contactar amb Secretaria a través del e-mail lola.escalona@cett.es.
5. Formes de pagament
A distancia mitjançant:
Targeta de crèdit on-line a través de la web: A sol·licitud de l’alumne s’enviarà link a pàgina segura per a fer el corresponent pagament.
Transferència bancària: A sol·licitud de l’alumne s’enviaran les dades bancàries per la transferència bancària. Enviar la documentació requerida (original o compulsada), per correu postal certificat a l’atenció de:
Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme CETT-UB
Secretaria Acadèmica
A la att. Sra. Lola Escalona
Avgda. Can Marcet, 36-38 (08035 Barcelona)
O presencialment al Servei de Secretaria de 12.00h a 19.00h mitjançant:
- Targeta de crèdit
- Transferència
6. Documentació
Imprescindible presentar aquesta documentació en el moment de formalitzar la matrícula.
Alumnes que han estudiat en Universitats espanyoles:
- Fotocòpia compulsada del títol universitari
- Fotocòpia DNI o passaport
- Dos fotografies format carnet
- Número de Seguretat Social
- Fotocòpia de les dades bancàries
Alumnes que han estudiat en Universitats estrangeres:
- Fotocòpia compulsada del títol universitari legalitzat (els documents expedits en idioma estranger han d’anar acompanyats de la traducció oficial al castellà o català)
- Fotocòpia compulsada de l’expedient acadèmic legalitzat (els documents expedits en idioma estranger han d’anar acompanyats de la traducció oficial al castellà o català)
- Fotocòpia DNI o NIE
- Dos fotografies format carnet
- Fotocòpia de les dades bancàries
LEGALITZACIÓ DE DOCUMENTACIÓ D’UNA UNIVERSITAT ESTRANGERA
Depenent del país on s’ha obtingut el títol universitari.
Universitats de països pertenyents a la Unió Europea: Els documents expedits en els països sota les directives del Consell de la Unió Europea sobre el reconeixement de títols no necessitaran ser legalitzats i només precisen la traducció.
Universitats de països adscrits al Conveni de La Haya: Els documents han de ser els originals oficials. Per legalitzar-los es necessari que les Autoritats Competents del país donin l’oportuna Apostilla (legalització abreujada).
Universidats de la resta de països: Els documents han de ser originals oficials. La legalització es realitza per via diplomàtica en cadascun dels següents organismes i segons l’ordre en que s’enumeran:
- El Ministeri d’ Educació del país on s’han cursat els estudis.
- El Ministeri de Relacions Exteriors del país corresponent.
- La representació Diplomàtica d'Espanya en aquell país.
TRADUCCIÓ OFICIAL DE DOCUMENTACIÓ EXPEDIDA PER UNA UNIVERSITAT ESTRANGERA
Ha de ser realitzada i expedida per la representació diplomàtica o consular d’Espanya a l’estranger, la representació diplomàtica o consular del país d’on procedeixen els documents a Espanya, o un traductor jurat degudament inscrit o autoritzat a Espanya.
L'alumne que, una vegada informat, es decideix a fer l'admissió, ha de seguir el següent procediment:
-
Sol·licitud d'admissió a través de la pàgina web de l'EUHT CETT-UB: Mitjançant un formulari creat amb aquesta finalitat on es recullen les dades bàsiques de l'alumne sol·licitant, així com la documentació bàsica per a ser (o no) admès: curriculum vitae i titulació, informació que serà validada en primera instància per la Comissió d'Admissió.
-
Prova diagnòstica: El procés d'admissió al curs estableix que la realització d'una prova diagnòstica amb la finalitat de validar el coneixement de la llengua principal utilitzada al màster (consultar l'apartat del procediment d'admissió i matricula)
Acceptació de l'alumne sol·licitant
Es realitza la resolució positiva o negativa de l'estudiant considerant els següents criteris:
- Resultat positiu de la prova diagnòstica (requisit imprescindible)
- Nota mitjana de l'Expedient Acadèmic, juntament amb l'acreditació de disposar del nivell equivalent a B2 de l'idioma en el que s'imparteix la formació en el grup d'estudiants de referència (40%)
- Experiència professional demostrada pel candidat (20%)
- Entrevista personal amb el candidat (40%)
Comunicació de l'admissió acceptada
Una vegada Secretaria de Màsters tingui la confirmació de l'admissió per part del coordinador de l'especialitat, es procedeix a l'enviament de la carta corresponent (per correu ordinari i electrònic).
Matriculació al curs
L'alumne, amb la informació anterior, procedeix a tramitar la matrícula corresponent amb l'assessorament directe de Secretaria de Màsters.