Gestió Turística de les Destinacions Urbanes Especialització dins de Màster Oficial d'Innovació en la Gestió Turística

M
Modalitat: Presencial
Durada: 1 curs (60 ECTS)
Idiomes: Castellà
Import des de: 4757 €

Programa

60 crèdits europeus (ECTS)

Assignatures troncals del màster (15 ECTS):

Innovació Turística (3 ECTS):

  • Innovar per Competir.
  • Co-crear per Innovar.
  • Projectes d’Innovació Turística.

Instruments d’Organització i Gestió del Turisme (6 ECTS):

  • Gestió Pública i Ordenació del Turisme.
  • Eines de Gestió Turística per destinacions.
  • Liberalització de serveis i noves tendències en Turisme

Màrqueting Estratègic i Operatiu (3 ECTS):

  • Estratègies de Màrqueting.
  • Màrqueting Online aplicat al Turisme.

Comercialització i Comunicació del Turisme Cultural (3 ECTS):

  • Tècniques i Eines de Comunicació.
  • Canals de Comercialització.
  • Nous Models de Promoció.

Assignatures d'especialització (21 ECTS):

Metròpolis i Turisme. Fonaments i Característiques del Turisme Urbà (12 ECTS)

  • El Binomi Turisme i Territori.
  • Noves Tendències i Nous Espais Turístics: la Ciutat com a Escenari Turístic.
  • Recursos Tangibles i Intangibles del Turisme Urbà.
  • Integració del Turisme a la Ciutat. Estratègies de Convivència.
  • El Comportament, Perfils i Tendències de la Demanda en Turisme Urbà.

Planificació Territorial i Estratègies de Desenvolupament en Destinacions Turístiques Urbanes (9 ECTS)

  • Ordenació del Territori i Activitat Turística.
  • L’Administració Pública i la Gestió del Turisme. De l’OMT al Govern Local.
  • Relació Urbs i Turisme. Tècniques d’Avaluació de Conflictes i Problemes.
  • La Gestió del Flux Turístic a la Ciutat.
  • Conflictes, Problemàtiques i Impactes entre el Factor Urbà i Turístics.
  • Claus de l’Èxit i de la Pervivència de les Destinacions Turístiques Urbanes.

Assignatures optatives d'orientació (12 ECTS):

Itinerari d'Investigació

  • Metodologia de la Investigació.
  • Aplicació i Einces de la Investigació

Itinerari Professional

  • Aplicació i Transferència de la Innovació (Pràcticum).

Treball Final de Màster (12 ECTS):

Aquesta assignatura pretén capacitar a l'alumnat per l’anàlisi de les problemàtiques i fets turístics mitjançant els mètodes i tècniques d’investigació adequats en cada cas. Permet iniciar a l’estudiant en la metodologia d’investigació per a que pugui plantejar i desenvolupar amb èxit una recerca.

Assignatures definides com a complements de formació del màster:

  • Turisme Global 9 ECTS.