Direcció d'Esdeveniments Especialització dins de Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

M
Modalitat: Presencial
Durada: 1 curs (60 ECTS)
Idiomes: Castellà

Programa

60 crèdits europeus

ASSIGNATURES DEL MÀSTER:

- Direcció de màrqueting (9 ECTS)

  • Pla de Màrqueting.
  • Estratègies de Màrqueting.
  • Tècniques de Màrqueting: producte, servei, preu, comunicació, comercialització.
  • Brand Management.
  • Esdeveniments com a eina de comunicació i màrqueting.

- Direcció estratègica (6 ECTS)

  • Procés de decisió.
  • Nivells, Anàlisi i determinació de l'estratègia.
  • Strategic meeting management (SMM).

- Direcció econòmica i financera (3 ECTS)

  • Anàlisi patrimonial i financer.
  • Anàlisi econòmic.
  • Avaluació de projectes d'inversió.
  • Pressupostos.

- Gestió de l’experiència (3 ECTS)

  • Tipologies d’esdeveniments i particularitats. Nous formats.
  • Engagment i millora de l’experiència.
  • Tendències i nous públics. Meeting Design.
  • Metodologia ROI.

- Direcció d’operacions: organització i planificació (6 ECTS)

  • Planificació d’un esdeveniment corporatiu. Fases. Sistemes de gestió. Producció. Disseny d’espais. Producció tècnica.
  • Planificació d’esdeveniments associatiu. Funcions de les Secretaries. Protocol. Suport tecnològic.
  • Gestió de projectes internacionals.
  • Outsourcing management.

- Direcció d’operacions: logística i control (6 ECTS)

  • Esdeveniments firals: conceptes bàsics d’operacions. Neteja, seguretat, atenció al client, transport, càtering, muntatge d’estands.
  • Palaus de Congresos. Espai. Agenda. Indicadors de realització i mesures de control.
  • Esdeveniments en el sector hoteler. Tipus. Negociació. Proveïdors. Nous serveis.
  • Nous espais per a esdeveniments.
  • Prevenció de riscos i gestió de la crisi.
  • Procurement. Controller i tancament.

- Gestió d’alt rendiment d’equips (3 ECTS)

  • Gestió de recursos humans en la indústria de grans esdeveniments. Gestió del voluntariat.
  • Lideratge i ètica.
  • Gestió del desenvolupament de competències personals i professionals.
  • Habilitats comunicatives.
  • Intel·ligència emocional i coaching.

- Direcció d’esdeveniments especials (3 ECTS)

  • Gestió de macroesdeveniments.
  • Gestó dels esdeveniments esportius. Manuals, àrees funcionals, seus, premsa. Estudis de viabilitat i candidatura. Pla Director

- Investigació de mercats (6 ECTS)

  • Plantejament de la Investigació de mercats.
  • Metodologies i tècniques d'investigació de mercats.
  • Anàlisi quantitativa i qualitativa.

- Pràcticum (6 ECTS)

- Treball Final de Màster (15 ECTS)

L'alumne només ha de realitzar una d'aquestes dues assignatures

Assignatures definides com a complements de formació del màster:

  • Màrqueting Estratègic i Operatiu (6 ECTS)
  • Gestió Econòmica-Financera en les empreses turístiques (6 ECTS)

Total complements: 12 ECTS