ASSIGNATURES
Negoci digital i emprenedoria
- Sistema, companyies i persones: evolució en l'era digital.
- Estructura de negocis digitals: del model vertical al model de co-creació.
- Emprenedoria com a model de gestió.
- Ambients intra-emprenedoria dins de les companyies.
- Eines de gestió de projectes de emprenedoria digital.
- Màrqueting digital.
- Comunicació i habilitats de pitching: l'art d'explicar històries.
- Ecosistema d'inversió.
Gestió i eines d’innovació
- Canvi de paradigma: la diferència principal entre evolució i ruptura.
- Procés de Design Thinking d'influència, la socialització.
- LEGO Serious Play.
- Incubadores i acceleradors: com crear un ecosistema d'innovació.
- Holacracia: estructures i lideratge per a la innovació.
L'avaluació del programa es durà a terme revisant el treball i la participació dels estudiants durant el programa. Els participants són avaluats de manera constant durant les classes magistrals a través dels casos pràctics a desenvolupar i defensar. L'assistència a classe i a les activitats professionals és obligatòria.
En cas de programa de modalitat de 3 setmanes:
L'avaluació contínua representa un 60% (síntesi de lectures, estudis de casos, observacions i tallers pràctics), mentre que l'avaluació de l'examen final un 40% de la nota general del programa.
MODALITAT 3 SETMANES | % |
---|---|
Avaluació contínua | 60% |
Examen Final | 40% |
En cas de programa de modalitat de 4 setmanes:
L'avaluació contínua representarà un 40% (síntesi de lectures, estudis de casos, observacions i tallers pràctics), l'avaluació de l'examen final un 20% i la qualificació per a la Presentació del Projecte final un 40% de la nota general del programa.
MODALITAT 4 SETMANES | % |
---|---|
Avaluació contínua | 40% |
Examen Final | 20% |
Projecte Final | 40% |