QUÈ ÉS L'STCB?
QUÈ ÉS L'STCB? > EIXOS TEMÀTICS >

LA DIGITALITZACIÓ EN EMPRESES I DESTINACIONS TURÍSTIQUES

L'imparable i exponencial avanç tecnològic en tots els àmbits de la societat, genera incerteses i oportunitats també en el sector turístic. La volatilitat i fugacitat són algunes de les característiques del sector turístic del nostre present que han de ser analitzades en clau a futur. Aquest context canviant, protagonitzat per nocions com disrupció, obliga a repensar contínuament els models de negoci i la comprensió de la relació de les empreses i destinacions amb els clients i visitants.

Temes d’interès:

  • "Internet de les coses" vinculat al fenomen turístic
  • Intel·ligència artificial
  • Wearables
  • Big data i open data
  • Gestió intel·ligent de la informació
  • Tendències de la comunicació i xarxes socials
  • Combinació entre diferents tecnologies
  • Avantatges i inconvenients en l’aplicació de les TIC
  • Economia col·laborativa
  • Pandèmia del COVID19: impactes, respostes, etc
  • Models i casos d’èxit
Organizat per: Càtedra UB de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT
Fotografia de: LA DIGITALITZACIÓ EN EMPRESES I DESTINACIONS TURÍSTIQUES | Smart Tourism Congress Barcelona
Membre afiliat:
Fotografia de: LA DIGITALITZACIÓ EN EMPRESES I DESTINACIONS TURÍSTIQUES | Smart Tourism Congress Barcelona