Inici > > > Curs d'Expert en Revenue Management > >

Curs d'Expert en Revenue Management

Curs
(Veure tot)
 
Curs d'Expert en Revenue Management 2.250 €
+ taxes UB 340  € 
Més
informació
Modalitat: Online
Crèdits: 15 ECTS
Dates: 19/10/2016 a 19/02/2017
Idioma: Castellà
Contacta amb nosaltres ››
2.250 €
+ taxes UB 340  € 

 Objectius

  • Dotar els alumnes dels coneixements necessaris per a la gestió de la rendibilitat d'un allotjament hoteler o turístic.

  • Integrar el funcionament de les eines necessàries per a l'optimització de les vendes en els establiments hotelers i turístics per a cada tipologia de client.

  • Establir les pautes de funcionament dels diferents instruments de gestió del Revenue Management en l'àmbit de l'hoteleria.

  • Descobrir la necessitat d'implementar les tècniques del Revenue Management de manera ajustada a les especificitats de cada establiment hoteler.

  • Capacitar professionalment a l'alumnat amb les eines de gestió d'oferta - demanda, upselling i crossselling per a una bona gestió de les vendes dels establiments hotelers o turístics.

  • Oferir una formació de qualitat per a tots aquells professionals del sector que vulguin reciclar-se i/o adaptar-se als actuals models de gestió i rendibilitat hotelera.

  • Conèixer el funcionament de les principals eines d'administració de l'hotel que donen suport a la gestió estratègica del revenue: PMS, Channel Manager i Parity

  • Conèixer el software més rellevant del Revenue Management per analitzar i valorar el més adequats, segons la tipologia de cada establiment. 

  • Comprendre els fonaments de la distribució online per a l'optimització de la gestió per tal de maximitzar els ingressos. 

  • Adquirir els coneixements necessaris per a la correcta gestió de la reputació online i la seva influència al Revenue Management.
     
  • Aplicar els coneixements i les habilitats adquirides mitjançant la resolució de situacions basades en casos pràctics reals.

 Competències

  • Identificar les principals estratègies de Revenue Management.

  • Gestionar la rendibilitat dels hotels o d’altres allotjaments turístics.

  • Seleccionar amb criteri les eines que permetin maximitzar els ingressos en els establiments hotelers i turístics.

  • Aplicar adequadament les principals tècniques de venda i de distribució hotelera.

  • Identificar les principals eines d'administració i gestió de revenue en hotels. 

  • Aplicar amb criteri els programes informàtics més adequats atenent a la tipologia d'hotel.

  • Seleccionar els canals de distribució en línia més idonis per a una correcta optimització dels ingressos de l'hotel. 

  • Reconèixer la importància de la reputació online en els hotels.
     
  • Organitzar i desenvolupar les pautes clau per al bon funcionament del departament del revenue.


Deixa'ns la teva opinió

Publica un comentari