Inici > > > Recursos digitals i estratègies de marketing > >

Recursos digitals i estratègies de marketing

Mòdul
(Veure tot)
 
Recursos digitals i estratègies de marketing 655 €
Més
informació
Modalitat: Online
Crèdits: 9 ECTS - 225 hrs
Dates: 20/03/2017 a 30/04/2017
Idioma: Castellà
Itinerari: Postgrau en Estratègia Turística del Patrimoni
Contacta amb nosaltres ››

Objectius

  • Dotar als alumnes dels coneixements sobre la utilització de la interactivitat generada a través d'internet, per a potenciar la visita virtual dels equipaments patrimonials turístics.

  • Dotar als alumnes dels coneixements i habilitats bàsiques sobre marketing i comercialització del patrimoni turístic.

  • Analitzar l'ús de la interactivitat online com a eina per atraure nous perfils de visitants.

  • Aplicar els principis del marketing als projectes i les activitats relacionades amb els equipaments patrimonials turístics i al seva operativa.

  • Facilitar les eines per a realitzar un pla de marketing, tant offline com online.

  • Formar professionalment a gestors d'Equipaments Turístics del patrimoni cultural i natural amb competències generals en l'àmbit de la comercialització i coneixements bàsics de marketing.

  • Formar professionalment a gestors d'equipaments turístics del patrimoni cultural i natural emfatitzant en la interactivitat museogràfica online.
  • Aconseguir una formació de qualitat per a tots aquells professionals del sector que vulguin reciclar-se i/o adaptar-se als recursos online per a incentivar la visita a distància dels equipaments turístico-patrimonials.

Competències

  • Desenvolupar habilitats tècniques necessàries per dissenyar estratègies de comercialització i comunicació efectives.

  • Desenvolupar la capacitat per a planificar i organitzar de forma metòdica els projectes.

  • Dissenyar la planificació estratègica dels equipaments patrimonials d’ús turístic.

  • Potenciar l'anàlisi de problemes per a la recerca de solucions en la gestió turística.

  • Potenciar la capacitat de gestió enfocada als equipaments patrimonials turístics.

  • Potenciar la visió de negoci mitjançant l'anàlisi de mercats i la realització d’estratègies de màrqueting aplicades als equipaments patrimonials d’ús turístic.

Deixa'ns la teva opinió

Publica un comentari