Màrqueting de serveis: gestió de les vendes

In
Modalitat: Presencial
Durada: 3 o 4 setmanes (Summer School)
Data començament: 01/07/2019
Idiomes: Anglès

Assignatures


Màrqueting de Serveis: de la Estratègia a la Comercialització

Màrqueting de Serveis: de l'Estratègia a la Comercialització


Estratègies per Millorar la Fidelitat i les Vendes

Estratègies Comunicatives per Atreure i Retenir als Clients

Gestió de les Vendes: Com Aconseguir els Millors Resultats


PROJECTE FINAL (OPCIÓ 4 SETMANES)


MÀRQUETING DE SERVEIS: DE L'ESTRATÈGIA A LA COMERCIALITZACIÓ

MÀRQUETING DE SERVEIS: DE L'ESTRATÈGIA A LA COMERCIALITZACIÓ

Objectius:

  • Contextualitzar el pla estratègic d’una empresa / un destí.
  • Conèixer i profunditzar en el coneixement dels canals de distribució com una part del màrqueting mix, focalitzant en el comerç al detall.
  • Entendre la situació general de la distribució, familiaritzar-se amb diversos canals de distribució, les seves característiques i tendències actuals; conèixer les tècniques de la implantació del comerç al detall i les tècniques de merchandising.
  • Presentar Internet com eina de Màrqueting per la comercialització dels establiments turístics i la maximització del rendiment i el benefici dels hotels. Adquirir les funcions clau per optimitzar els resultats.

Continguts:

  • Màrqueting de serveis.
  • Estratègia, el pas principal.
  • Màrqueting internacional.
  • Claus en les estratègies de comercialització.
  • Canals de comercialització.
  • Distribució electrònica: decisions estratègiques sobre l’elecció dels canals de distribució adients.
  • Cicle de clients.

ESTRATÈGIES PER MILLORAR LA FIDELITAT I LES VENDES

ESTRATÈGIES COMUNICATIVES PER ATREURE I RETENIR ALS CLIENTS

Objectius:

  • Obtenir diferents tècniques de comunicació en el sector turístic.
  • Practicar distintes tècniques comunicatives en el programa dissenyant un pla de comunicació.

Continguts:

  • Marca.
  • El valor de la comunicació.
  • Comunicació corporativa.
  • Els canals de la comunicació.
  • Reputació en línia: el paper dels canals de comunicació que influeixen en la fidelitat del client.

GESTIÓ DE LES VENDES: COM ACONSEGUIR ELS MILLORS RESULTATS

Objectius:

  • Introduir als participants en els conceptes més bàsics i essencials de les tècniques de Revenue Managemet i formar-los en el desenvolupament del raonament crític aplicant a les funcions claus (gestió de la demanda, determinació dels preus i decisions relacionades amb el Màrqueting i les vendes).

Continguts:

  • Introducció a les bases de Revenue Management / Gestió de les vendes.
  • Els indicadors de Revenue Management.
  • Les previsions i la seva importància en la gestió de les vendes.
  • Gestió de la capacitat.
  • Determinació dels preus.

Exemples de Visites Professionals:

  1. FUTBOL CLUB BARCELONA

ASSIGNATURES