Màrqueting de serveis: gestió de les vendes

In
Modalitat: Presencial
Durada: 3 o 4 setmanes (Summer School)
Data començament: 01/07/2019
Idiomes: Anglès

Programa

Tipus de Curs: Estiu

Àrea d'Estudi

Hoteleria

Any: 2019

Descripció

El turisme és considerat com una de les indústries principals en la major part dels països. El rol que tenen en l'economia obliga els governs, i especialment les empreses que operen en activitats relacionades amb el turisme a reconsiderar les estratègies que emprenen per augmentar la seva rendibilitat i el seu benefici. En aquest context, i perquè les empreses mantinguin la seva competitivitat, els programes de Màrqueting i vendes cada vegada guanyen més importància. Per tant, camps d'estudi com Revenue Management, Comunicació, Màrqueting o Gestió de les Vendes s'han desenvolupat considerablement i avui en dia representen unitats d'operació crucials per les empreses del sector turístic. El programa té la intenció de conduir amb èxit als participants a través dels diferents camins de comercialització que són requerits per la situació actual del mercat. Els instruments i mètodes per analitzar i desenvolupar estratègies se situen al centre de les sessions, amb el fi de proporcionar les eines necessàries per respondre adequadament a les necessitats de cada mercat.

Paraules Clau: estratègia, demanda, servei, revenue, consumidor, canals de distribució, preu.


Inici

Dilluns 01 de juliol de 2019 (amb allotjament: arribada diumenge 30 de juny de 2019)

Finalització

Dijous 18 de juliol de 2019 (opció 3 setmanes) / 25 de juliol de 2019 (opció 4 setmanes) (amb allotjament: sortida divendres 19 de juliol o divendres 26 de juliol)

Data Límit d'Inscripció: 31 de maig de 2019

(Descompte per reserva anticipada del 10% pagaments realitzats abans del 15 de maig de 2019)

Requisits

Estudiants universitaris o joves professionals

Acreditació lingüística: nivell d'anglès - intermedi (B1-B2)

Crèdits

4 ECTS (opció 3 setmanes) / 10 ECTS (opció 4 setmanes)

Idioma: Anglès

Hores Lectives

75 (opció 3 setmanes) / 90 (opció 4 setmanes), inclou classes, sortides professionals.

Altres Sessions: Summer School 2020

Cursos Relacionats

Màrqueting Estratègic en Negocis Relacionats amb la Gastronomia

Gestió Hotelera – Programa de semestre

Observacions: Curs subject a canvis.