Objectius
- Dotar l'alumne de les eines i coneixements necessaris per desenvolupar amb èxit les habilitats de disseny de productes i serveis culinari-restaurant.
- Garantir l'aplicació adequada d'un projecte innovador d'aquests productes i serveis.
- Analitzar experiències, casos i tendències al camp culinari-restaurant.
- Trobar d'on venen les idees de negoci.
- Analitzar el comportament del consumidor.
- Saber com avaluar les possibilitats d'èxit.
- Reflexionar sobre tots els aspectes que fan que un projecte sigui viable.
- Capacitar a l'alumne per al desenvolupament d'un projecte innovador en quant al disseny d'un nou producte o servei per determinat mercat.
- Afegir la mesura de l'experiència de l'usuari en el desenvolupament dels projectes.
- Aprendre a generar sistemes d’ avaluació de la innovació plantejada.
- Reconèixer i identificar l'espai competitiu culinari-restaurant, les seves característiques i formes de desenvolupament de negocis.
- Adquirir una perspectiva àmplia de la conducta del consum com a base fonamental per prendre decisions.
- Establir l'estratègia de màrqueting adequada, un dels principals factors d’ èxit de qualsevol projecte empresarial.
- Per mitjà d'un pla de negocis treballar sobre les estratègies, accions i mitjans que un projecte empresarial necessita per estar més a prop de l'èxit.
- Identificar les claus econòmiques dels diferents models d'empreses del sector culinari-restaurant.