Fotografia de: Estructura del Curs | Innovació i disseny de serveis i negocis de gastronomia i restaurants
Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica
Estructura del Curs
Propera convocatòria: 05/07/2021

Estructura del Curs

Objectius

  • Dotar l'alumne de les eines i coneixements necessaris per desenvolupar amb èxit les habilitats de disseny de productes i serveis culinari-restaurant.
  • Garantir l'aplicació adequada d'un projecte innovador d'aquests productes i serveis.
  • Analitzar experiències, casos i tendències al camp culinari-restaurant.
  • Trobar d'on venen les idees de negoci.
  • Analitzar el comportament del consumidor.
  • Saber com avaluar les possibilitats d'èxit.
  • Reflexionar sobre tots els aspectes que fan que un projecte sigui viable.
  • Capacitar a l'alumne per al desenvolupament d'un projecte innovador en quant al disseny d'un nou producte o servei per determinat mercat.
  • Afegir la mesura de l'experiència de l'usuari en el desenvolupament dels projectes.
  • Aprendre a generar sistemes d’ avaluació de la innovació plantejada.
  • Reconèixer i identificar l'espai competitiu culinari-restaurant, les seves característiques i formes de desenvolupament de negocis.
  • Adquirir una perspectiva àmplia de la conducta del consum com a base fonamental per prendre decisions.
  • Establir l'estratègia de màrqueting adequada, un dels principals factors d’ èxit de qualsevol projecte empresarial.
  • Per mitjà d'un pla de negocis treballar sobre les estratègies, accions i mitjans que un projecte empresarial necessita per estar més a prop de l'èxit.
  • Identificar les claus econòmiques dels diferents models d'empreses del sector culinari-restaurant.

Modalitat 

ESTRUCTURA GENERAL

Perspectiva, Innovació i Producte a la Industria Gastronòmica

  • El Sector Culinari-Restaurants, Una Visió Global
  • La Innovació al Sector Culinari-Restaurant
  • Producte i Servei
  • Disseny d'Espais Restaurants i Empreses Culinàries

Gestió dels Negocis Culinari-Restaurants

  • El Consumidor en un Àmbit Culinari-Restaurants
  • Direcció de Màrqueting
  • L'Organització i la Gestió de l'EmpresaPlanificación y Organitzación de Eventos
Modalitat 3 setmanas Modalitat 4 setmanas
+PROJECTE FINAL
75 hores lectives 90 hores lectives
05 de Juliol - 22 de Juliol 05 de Juliol - 29 de Juliol