Fotografia de: Estructura del Curs | Màrqueting de serveis: gestió de les vendes
Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica
Estructura del Curs

Estructura del Curs

  • Contextualitzar el pla estratègic d’una empresa / un destí.
  • Conèixer i profunditzar en el coneixement dels canals de distribució com una part del màrqueting mix, focalitzant en el comerç al detall.
  • Entendre la situació general de la distribució, familiaritzar-se amb diversos canals de distribució, les seves característiques i tendències actuals; conèixer les tècniques de la implantació del comerç al detall i les tècniques de merchandising.
  • Presentar Internet com eina de Màrqueting per la comercialització dels establiments turístics i la maximització del rendiment i el benefici dels hotels. Adquirir les funcions clau per optimitzar els resultats.
  • Obtenir diferents tècniques de comunicació en el sector turístic.
  • Practicar distintes tècniques comunicatives en el programa dissenyant un pla de comunicació.
  • Introduir als participants en els conceptes més bàsics i essencials de les tècniques de Revenue Managemet i formar-los en el desenvolupament del raonament crític aplicant a les funcions claus (gestió de la demanda, determinació dels preus i decisions relacionades amb el Màrqueting i les vendes).

Modalitat 

ESTRUCTURA GENERAL

Màrqueting de Serveis: de la Estratègia a la Comercialització

  • Màrqueting de Serveis: de l'Estratègia a la Comercialització

Estratègies per Millorar la Fidelitat i les Vendes

  • Estratègies Comunicatives per Atreure i Retenir als Clients
  • Gestió de les Vendes: Com Aconseguir els Millors Resultats
Modalitat 3 setmanas Modalitat 4 setmanas
+PROJECTE FINAL
75 hores lectives 90 hores lectives
06 de Juliol - 23 de Juliol 06 de Juliol - 30 de Juliol