Fotografia de: Metodologia i avaluació | Postgrau en Revenue Management i Màrqueting Digital
Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica
Metodologia i avaluació

Metodologia i avaluació

El Postgrau en Revenue Management i Màrqueting Digital del CETT-UB es realitza 100% online a través del campus virtual de l'escola. Els continguts s'imparteixen d'una manera guiada, dinàmica i flexible perquè puguis decidir en tot moment quan vols accedir als continguts. Únicament hauràs de complir les dates de lliurament de les tasques puntuables i dels exàmens.

La plataforma en línia del curs permet utilitzar una gran varietat d'eines metodològiques diferents: píndoles audiovisuals, tests autoavaluatius, aplicacions de disseny col•laboratiu, estudis de cas, etc. Al llarg del postgrau, els docents realitzen un seguiment personalitzat dels alumnes via campus virtual, garantint, així, el seu seguiment i aprofitament màxim del curs.

Avaluació

L'avaluació del Postgrau en Revenue Management i Màrqueting Digital del CETT-UB és contínua. Al llarg del postgrau es realitzen diverses activitats avaluatives que es corresponen amb les temàtiques de cada mòdul.

En l'avaluació de les diferents activitats es tindran en compte la participació de l'alumne, l'enviament de respostes raonades i la proactivitat, entre d'altres.