Fotografia de: Objectius | Postgrau en Revenue Management i Màrqueting Digital
Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica
Objectius

Objectius

  • Conèixer els fonaments, tècniques i estratègies actuals del revenue management identificant els canals de distribució en línia idonis per a una correcta optimització dels ingressos i aplicant les últimes tendències del màrqueting digital.

  • Gestionar i desenvolupar pautes per maximitzar la rendibilitat del departament de revenue en establiments turístics.

  • Seleccionar amb criteri les eines digitals que permeten incrementar els ingressos dels establiments turístics aplicant adequadament les principals tècniques de venda i distribució.

  • Comprendre l'entorn del màrqueting digital a l'empresa: reconèixer la importància de la reputació en línia i saber-la gestionar.

  • Aprendre a desenvolupar un pla de màrqueting digital utilitzant les eines actuals del màrqueting en línia (xarxes socials, publicitat en cercadors, etc.), així com saber monitoritzar els resultats mitjançant programes de supervisió, control i anàlisi.