Fotografia de: Hilton guardonada com a millor empresa col·laboradora del CETT | CETT

Hilton guardonada com a millor empresa col·laboradora del CETT

23.02.2015

Hilton guardonada com a millor empresa col·laboradora del CETT

• El sr. Enrique Aranda, de Hilton Worldwide, ha recollit el guardó que reconeix l’àmplia diversitat de programes laborals, de pràctiques i la bona valoració atorgada per l’alumnat.

• L’entrega del guardó ha tingut lloc en el marc de la major trobada de l’Estat entre empreses i estudiants de turisme, hoteleria i gastronomia, que se celebra avui i demà dimarts 24 de febrer en el Campus CETT.

• Barcelo Hotels & Resorts, Expedia, Fairmont, Bru & Bru, Exode Viatges, Sodexo, Camareros BCN, Hilton Barcelona, Voyage Prive, AN Grup o Club Med, algunes de les empreses que presenten propostes laborals i de pràctiques.

Hilton Worldwide, una de les companyies hoteleres més grans del món, amb 95 anys de trajectòria, 4.200 hotels, ressorts i propietats, i un total de 690.000 habitacions en 93 països, ha estat escollida Millor Empresa Col·laboradora del CETT. Enrique Aranda, director de l’Hotel Hilton Diagonal Mar Barcelona, ha recollit el guardó de mans del sr. Xavier Casares, President del Consell Català de Formació Professional, en el transcurs del dinar de la 15a. Edició de la Trobada Escola-Universitat-Empresa, acte que, avui dilluns 23 i demà dimarts 24 de febrer, se celebra en el centre internacional CETT (adscrit a la Universitat de Barcelona) de formació i transferència de coneixement en Turisme, Hoteleria i Gastronomia.

Elisenda Farràs, directora de l’Espai Estudiant Empresa CETT, ha destacat que “el CETT ha concedit el guardó a Hilton Worldwide per la seva diversitat de programes de pràctiques, el pla de carrera que ofereixen a l’alumnat, la bona valoració que li han atorgat els estudiants que han col·laborat amb l’empresa i per les possibilitats de creixement professional que els ofereix”.

2.500 entrevistes individuals

En total, 1.500 estudiants de turisme, hoteleria i gastronomia i 70 empreses del sector es posen en contacte en el Campus CETT (Barcelona), durant aquesta jornada que comença avui dilluns i que finalitzarà demà dimarts. Es preveu que tinguin lloc un total de 2.500 entrevistes individuals entre els estudiants i les empreses participants (workshop).

Bona part d’aquestes corporacions també expliquen (en conferències breus) els seus respectius models d’incorporació laboral, la seva política de formació i les opcions de creixement professional pel futur professional.

Barcelo Hotels & Resorts, Expedia, Fairmont, Bru & Bru, Exode Viatges, Sodexo, Camareros BCN, Hilton Barcelona, Voyage Prive, AN Grup o Club Med, algunes de les 70 empreses que han presentat propostes de col·laboració (ofertes laborals, de pràctiques o per projectes) als estudiants que cursen el grau de turisme (direcció turística i direcció hotelera), màsters o cicles formatius en el Campus CETT, i també a antics alumnes del centre, el CETT Alumni.

Les empreses de base tecnològica són les que enguany han augmentat més la seva presència en la Trobada. Entre les empreses que fan ofertes laborals i de pràctiques als estudiants, en figuren plataformes flexibles de reserves d’habitacions (com Byhours), agències de viatges per internet (com la nord-americana Expedia), webs de promoció de viatges i d’activitats d’oci (com Atrápalo) o clubs privats en línia especialitzats en vacances d’alta gamma (com Voyage Privee).

guanyador-trobada