Fotografia de: El CETT organitza la XI Jornada de Gestió de les Persones “Dirigir Equips, Liderar Emocions” | CETT

27.05.2015

El passat dia 25 de maig a les 18.00h, va tenir lloc a l’Hotel Alimara la XI Edició de la Jornada de Gestió de les Persones, enguany organitzada conjuntament entre E3, el Màster en Direcció d’Esdeveniments i CETT Alumni, que tenia com a objectiu fer reflexionar als alumnes finalitzadors i recent graduats sobre la seva marca personal, des d'una vessant presencial i també a través de les xarxes. La conferència portava per títol Marca Personal off-line i on-line.

PONÈNCIA RAMON FAURIA, Fundador i CEO de Experience

Com optimitzar el teu poder d’influència i persuasió, en el teu entorn professional i també personal.

T’imagines que poguessis influenciar o persuadir millor? Incrementar les teves possibilitats de convèncer? De la mà de Ramon Fauria, els assistents van conèixer les claus per influir i persuadir els seus clients, partners, amistats, etc.

Va ser una sessió molt interactiva en la que els conceptes PNL, lideratge, màrqueting, es van combinar amb activitats dinàmiques mitjançant les quals es va poder experimentar la importància del llenguatge verbal i no verbal a l'hora de generar un impacte sobre el propi entorn.

Llenguatge, Emoció i Actitud és la fórmula per ser competitius i aconseguir els objectius professionals de manera conscient i efectiva.

PONÈNCIA ROSAURA ALASTRUEY, Directora de ProyectosTIC

Internet parla molt de tu i les empreses ho saben. N’ets conscient?

Rosaura Alastruey va centrar la seva intervenció en la importància de tenir un perfil professional on-line coherent amb nosaltres.

La tecnologia és imparable i hem de ser conscients de l’ús que en fem per saber equilibrar la informació de caràcter personal que publiquem, amb els efectes que això pot tenir en la nostra projecció professional. És una realitat que el 80% dels headhunters consultin la xarxa per contrastar el perfil dels candidats que s'inscriuen a una oferta laboral.

Després de posar en valor el posicionament i la reputació on-line com a factors influents en la nostra marca personal i professional, la Rosaura va compartir amb els assistents diferents eines per fer els perfils virtuals més atractius i poder estar al corrent de tot el que es publica en relació a nosaltres.

Per potenciar el nostre perfil on-line, hem d’assegurar-nos de fer un anàlisi inicial, una construcció continuada i una revisió sistèmica. D’aquesta manera podrem fer un networking efectiu.

SPEED NETWORKING

Rosaura Alastruey, amb el suport de l’equip d’E3, va ser la responsable de dinamitzar l’speed networking talent en què els participants de la jornada van tenir ocasió de presentar-se i conèixer diferents perfils.

Durant un minut, cada candidat va tenir ocasió de presentar-se a la resta. Entre els participants hi havia sis RRHH ocults, així doncs, part de l’activitat consistia en descobrir qui eren.

Una vegada finalitzat l’acte, es van valorar les presentacions dels candidats i es van identificar els sospitosos de ser RRHH, fins a descobrir els autèntics infiltrats. Les empreses participants també varen poder aconsellar a tots els participants i parlar directament amb ells.

Volem agrair especialment la participació de les empreses en aquesta jornada: HOTEL MANDARIN ORIENTAL BARCELONA, EXPO HOTELES & RESORTS, BARCELONA CREW, LA ROCA VILLAGE, HUMANNOVA i SB GROUP.

ponencia-E3-cett