Fotografia de: Voluntaris del CETT a la Gran Nit Solidària al Liceu 2016 | CETT

Voluntaris del CETT a la Gran Nit Solidària al Liceu 2016

15.09.2016

Voluntaris del CETT a la Gran Nit Solidària al Liceu 2016

Per segon any consecutiu, El Casal dels Infants, LetsBonus i el Gran Teatre del Liceu van organitzar, el passat dimecres 14 de setembre, un sopar solidari amb quatre xefs amb estrella Michelin: Albert Adrià (amb la col·laboració de Paco Méndez del restaurant Hoja Santa), Nandu Jubany, Carles Abellan i Carles Gaig, els quals van elaborar menús especials per a l’ocasió.

Des del Campus CETT-UB hem participat com a voluntaris de la mà de Nan Ferreres, Directora de l’Escola Tècnica Professional i dels estudis gastronòmics del CETT, i els professors de Serveis de Restauració Melani Aróstegui i Guillermo Vives.

Sopar Solidari Gran Teatre Liceu CETT

Els 400 assistents, que van fer una aportació de 149€ per cobert, han poder degustar els plats preparats pels quatre xefs, des del mateix escenari del Gran Teatre del Liceu.

La recaptació del sopar solidari es destinarà a la ONG de El Casal dels Infants, per ajudar a més de 6.000 nens i joves amb risc d’exclusió social, fomentant la seva autonomia i confiança personal mitjançant la intervenció educativa, per poder tirar endavant.

Gran nit solidària Liceu El Casal dels Infants CETT RSE voluntaris