Fotografia de: Mentors i emprenedors segueixen endavant amb els projectes de la FGE-CETT | CETT

Mentors i emprenedors segueixen endavant amb els projectes de la FGE-CETT

22.12.2017

Mentors i emprenedors segueixen endavant amb els projectes de la FGE-CETT

L’equip de mentors i professionals del CETT que forma part del Concurs de Projectes Emprenedors de la Fundació Gaspar Espuña-CETT posa en marxa el mentoring amb els guanyadors de la última edició, i acosten els projectes a les aules del CETT per a que els estudiants els coneguin de primera mà.

Aquesta setmana, en Robert Ruiz, líder del projecte Kamí de Déus, el qual intenta recuperar i crear begudes fermentades per a millorar i ampliar l’oferta de maridatge als àpats, ha compartit amb els alumnes del 2n curs del Grau en Ciències Culinàries i Gastronòmiques el seu projecte i la seva intensa trajectòria vital i professional, aconseguint generar un gran interès entre els nostres estudiants. Segur que apareixeran nous projectes de les aules! Gràcies, Robert.

Per una altra banda, Cristina Caparrós, líder del projecte Cap a Mar, el qual proposa activitats que promouen la difusió dels valors i coneixements centenaris dels pescadors i les seves vivències;  i els seus mentors Rafael Zarza, General Manager de Avantgrup, i Hugo Palomar, CEO de Foodie&Tours, actualment estan realitzant visites de camp per a conèixer directament les experiències que proposa Cap a Mar. Endavant Cristina! Gràcies Rafael i Hugo per la vostra dedicació.