Fotografia de: El Dr. Enric López C. participa al XXI Congrés Internacional Universitat – Empresa de la Universitat Jaume I de Castelló | CETT

26.04.2018

El 25 i 26 d’abril de 2018 s’ha celebrat a la Universitat Jaume I de Castelló el XXI Congrés Internacional Universitat-Empresa que aquest any ha tingut com a eix central el ‘Turisme i desenvolupament als espais rurals d’interior’.

El professor i investigador del Grup de Recerca en Hoteleria i Restauració de l'EU CETT-UB, el Dr. Enric López C., ha participat a través de la ponència ‘La Comercialització en el turisme rural a Espanya. Investigació Empírica als universos viatgers rurals i propietaris rurals’, la qual es basa en les dades de l’Observatori del Turisme Rural (OTR) a Espanya, edició 2017, projecte creat per Escapadarural.com, Netquest i el CET-UB.

En aquesta ponència es destaquen els elements fonamentals dels viatgers i propietaris rurals a Espanya relacionats amb la comercialització, com els seus canals (online, principalment), la importància de la reputació online en les decisions sobre l’elecció d’un destí i allotjament rural, la necessitat per l’usuari de poder disposar online i ontime de la disponibilitat i preus de l’allotjament, així com del desig de poder realitzar les reserves de forma directa i totalment online.

CETT EU CETT-UB Enric López C