Fotografia de: Celebrem la cloenda del 1º Culinary Program 2018/19 amb Woosong University! | CETT

Celebrem la cloenda del 1º Culinary Program 2018/19 amb Woosong University!

19.07.2019

Celebrem la cloenda del 1º Culinary Program 2018/19 amb Woosong University!

Avui, 19 de juliol, al CETT-UB hem celebrat la cerimònia de cloenda de la 1a edició del Culinary Program 2018-2019 Woosong - CETT-UB. Durant aquest primer curs acadèmic, el programa l'han format 19 estudiants de Corea del Sud de diferents facultats de ciències gastronòmiques de la Universitat de Woosong. Els alumnes que van arribar al setembre de 2018, avui culminen un any acadèmic al Campus CETT-UB.

L'esdeveniment ha comptat amb la presència d'estudiants i professors, de la Dra. Maria Abellanet, CEO del CETT; el Sr. David Peguero, director de Desenvolupament Corporatiu del CETT; el Sr. Yonghwa Jeong, Director Estratègic de la Fundació Woosong; la Sra. Lisa Marie Assant, vicedegana de Escola Internacional Sol; i el professor Sr. Jangwook Seu, coordinador del Culinary Program.

Actualment estem cursant la 2a edició del programa, format pels alumnes que van arribar al febrer de 2019, i esperant l'arribada dels nous estudiants que aterraran a Barcelona en el pròxim mes de setembre.

Enhorabona a tots els graduats! Desitgem que hàgiu gaudit i après del nostre campus, de les classes, dels companys i de les persones que formen part de l’equip CETT. Ara ja podeu dir que sou graduats del CETT, benvinguts a CETT Alumni!

Campus CETT CETTUB Woosong University Culinary Program Internacional Estudiants