Fotografia de: S’obren les inscripcions al Restaurant Pop-up del CETT | CETT

S’obren les inscripcions al Restaurant Pop-up del CETT

25.02.2021

S’obren les inscripcions al Restaurant Pop-up del CETT

Tindrà lloc els dies 22 i 25 de març i, enguany, com a novetat, es transforma el projecte en un servei take away.

La innovació i les noves tendències en restauració són part de la formació al CETT. Un exemple n’és el Restaurant Pop-up, que duen a terme els alumnes de 4t del Grau de Ciències Culinàries i Gastronòmiques.

Es tracta d’un projecte en el qual l’alumnat, per grups, organitza un pop-up o esdeveniment gastronòmic efímer, és a dir, creen un restaurant que només obre al públic durant un temps limitat. És una iniciativa innovadora a l’aula i un exemple de la incorporació de les tendències actuals en la formació que imparteix el CETT.

El Restaurant Pop-up requereix d’una gran dedicació de l’alumnat per posar en pràctica el projecte des de la concepció de la idea fins a l’execució i que inclou  tant aspectes culinaris com de màrqueting. D’altra banda, el comensal té l’oportunitat de gaudir d’una experiència única i original, amb menús creatius i inèdits elaborats pels futurs professionals de la gastronomia.

Cada grup d’alumnes ha desenvolupat un menú que gira al voltant d’una temàtica escollida i que s’encarregaran de preparar per als comensals que hi participin. El projecte tindrà lloc els dies 22 i 25 de març i, enguany, com a novetat i adaptant-se a les mesures per la COVID-19, es transforma en un servei take away.

A continuació es detalla tota la informació dels dos pop-up que organitzen els alumnes, que animen a tothom a participar-hi. Les inscripcions són obertes al públic fins al 18 de març, amb places limitades, i els beneficis del projecte seran destinats a la causa benèfica que escullin els alumnes.

22 de març, Take Away o Click & Collect al CETT

EÓN

Un menú que presentarà als comensals la història de la humanitat a través d'esdeveniments, llegendes, i personatges que van ser eclipsats pels relats més populars. Aquesta experiència els permetrà viatjar a través de el temps i l'espai.

Menú format per 9 històries amb opció a maridatge.

Preu: 30€ /40€ amb maridatge

Reserves i més informació:

Correu electrònic: eonbcn.21@gmail.com

Instagram: @eon_bcn

Recollida al CETT:

Av Can Marcet, 36,38 - 08035 Barcelona

25 de març, recollida al CETT

La vida és un tabú

En aquest menú el comensal viatjarà per les diferents etapes de la vida -naixement, adolescència, edat adulta, vellesa i mort-, a través dels tabús que més condicionen cada etapa. La representació dels tabús a través del menjar pretén fer reflexionar el client sobre com la societat és capaç de condicionar els nostres sentiments i emocions.

Un menú amb 8 platets amb opció a maridatge per gaudir a casa i amb un seguiment a través de les xarxes socials per mantenir la proximitat amb el client.

Preu: 30€ /40€ amb maridatge

Reserves i més informació:

Correu electrònic: lavidaesuntabu@gmail.com

Instagram: @lavidaesuntabu