Fotografia de: El CETT guanya el premi Hotels&Tourism de CaixaBank a la millor iniciativa institucional | CETT

05.05.2021

La conversió de l’Hotel Alimara Barcelona en Hotel Salut, l’adaptació del CETT al format no presencial i l’ampliació del programa de beques, les iniciatives reconegudes

El CETT, centre universitari de referència de turisme, hoteleria i gastronomia adscrit a la Universitat de Barcelona, ha rebut el premi a la millor iniciativa institucional de la fase regional dels premis Hotels & Tourism de CaixaBank a Barcelona. En la seva tercera edició, els guardons han distingit les millors iniciatives socials i innovadores que el sector turístic i hoteler ha dut a terme durant el 2020 per adaptar-se a la crisi de la COVID-19.

CaixaBank ha reconegut el CETT pel seu compromís ciutadà i públic durant la COVID-19. Durant els mesos inicials de la pandèmia, l’Hotel Alimara Barcelona, que pertany al CETT, es va convertir en Hotel Salut per allotjar personal sanitari de l’Hospital Vall d’Hebron i altres centres sanitaris propers, una acció que reflecteix el seu suport a la comunitat i el seu compromís amb l’entorn local i la societat.

El premi reconeix també la capacitat d’adaptació i les iniciatives que ha dut a terme el CETT com a centre universitari de referència de turisme, hoteleria i gastronomia durant la pandèmia. El CETT es va adaptar de forma ràpida i eficaç per garantir la continuïtat de la formació de l'alumnat en format no presencial i va crear les campanyes #CETTthroughMyHome i #SomFutur per donar suport al sector i a l'alumnat durant el confinament inicial, a través de missatges positius i amb la col·laboració de referents del sector.

Alhora, a través de la CETT Fundació, el centre va convocar, com ja era habitual en anys anteriors, premis i concursos per estimular la innovació i l’excel·lència al sector i, amb el convenciment que la formació és la millor garantia de futur, va ampliar el seu programa de beques tenint en compte les dificultats que ha generat la COVID-19.

La Dra. Maria Abellanet i Meya, CEO del CETT, que ha estat l’encarregada de recollir el premi, ha assenyalat que “per a nosaltres, el compromís amb la societat i amb l’entorn formen part de la nostra essència, i així volem que continuï sent” i ha afegit que “premis com aquest, que comparteixo amb tot l’equip, ens esperonen a continuar treballant en aquesta línia”.

Després de superar la fase regional, el CETT opta als premis Hotels & Tourism de CaixaBank a nivell nacional, que s’atorgaran el dia 19 de maig en el marc de la Fira Internacional de Turisme, FITUR.