Fotografia de: L'Hotel Alimara aconsegueix la Certificació ISO 14001 i Emas pel seu Sistema de Gestió Ambiental | CETT

25.01.2012

El dia 19 de gener, TÜV Rheinland va atorgar a l'Hotel Alimara el certificat ISO 14001 i la Verificació EMAS pel seu Sistema de Gestió Ambiental.
Després d'haver passat amb èxit l'auditoria del Sistema de Gestió Ambiental segons les normes ISO 14001 i la verificació EMAS, el dijous 19 de gener de 2012, la Sra, Elisabet Ferrer, directora de l'Hotel Alimara, va rebre dos certificats de mà de la Sra Susana Vendrell, responsable de Turisme i del Sr Gonzalo de Castro, subdirector general de TÜV Rheinland Ibèrica, Inspection, Certification & Testing, SA.
L'acte es va celebrar a l’estand de l'Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya, dins el recinte firal IFEMA, a la 32 edició de la Fira Internacional de Turisme (Madrid), FITUR.
A partir d'aquest moment, l'Hotel Alimara podrà lluir les seves noves certificació i verificació ambientals i demostrar així el seu compromís amb el medi ambient, gràcies sens dubte al seu esforç, conscienciació i responsabilitat amb el mateix. Coincidint amb aquest reconeixement, l'Hotel Alimara estrena també una nova imatge de modernitat i renovació en les seves instal•lacions, transmetent contemporaneïtat, confort i comoditat als seus hostes.
L'Hotel Alimara, situat al campus CETT a l'emblemàtic barri d'Horta de Barcelona, és una de les empreses d'aplicació que formen part del centre internacional de formació en turisme i hoteleria, CETT, adscrit a la Universitat de Barcelona.
hotel alimara
Material relacionat