Inici del programa com a títol oficial al 25/26
Avança't amb el títol propi el curs 24/25
Inici del programa com a títol oficial al 25/26
Avança't amb el títol propi el curs 24/25
Al context actual, on ens trobem amb un entorn d’alta competència i saturat d’informació, el màrqueting es converteix en l’eina imprescindible per destacar i construir una marca única i reconeguda. Per aconseguir posicionar-se i ser referents, les empreses necessiten professionals amb una visió global.
Per a això et prepara el nou Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment del CETT-UB, una formació innovadora i adaptada a les necessitats del mercat.
La nostra perspectiva integral proporciona una comprensió profunda dels principis i eines essencials del màrqueting i les experiències, preparant als estudiants per afrontar els reptes d’aquesta professió i adaptar-se a les dinàmiques canviants del mercat.
Amb una metodologia formativa pràctica, a més d’ensenyar-te a desenvolupar estratègies de màrqueting o organitzar esdeveniments en el món de l’entreteniment, aquest Grau, sobretot, et formarà perquè dominis les últimes tecnologies, prenguis decisions a partir de les dades, coneguis del mercat i connectis amb els consumidors, creïs experiències memorables i desenvolupis habilitats de lideratge.
El Grau del CETT-UB et transforma:
- Et diferenciaràs com a professional amb l’únic grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment que existeix actualment a Espanya.
- Adquiriràs una visió integral del màrqueting, la comercialització i la comunicació.
- Podràs profunditzar en l'àmbit que més s'adapti a tu a través de dos itineraris d’especialització: growth marketing management o event and entertaintment project management.
- Et formaràs amb una metodologia 100% pràctica i aplicada a entorns reals: aprenentatge en base a projectes, accès a mentories de professionals del sector i possibilitat de cursar el grau en format de formació dual.
- Tindràs accés a les últimes tecnologies i et prepararàs per respondre a les últimes tendències del mercat: intel·igència artificial, big data, màrqueting automatitzat, màrqueting d’experiències...
- Faràs un gran pas en la teva carrera professional, gràcies al contacte amb la realitat del sector a través de les empreses pròpies i a l’estreta relació amb el teixit empresarial.
- Accediràs a un elevat nombre d’ofertes de pràctiques remunerades gràcies als més de 900 convenis del CETT-UB amb empreses nacionals i internacionals.
- Tindràs al teu abast els recursos de la UB i del CETT.
- Descobreix més raons per a estudiar aquest Grau.
El CETT-UB obté quatre estrelles en l'auditoria de QS Stars de Quacquarelli Symonds (QS), empresa britànica de referència especialitzada en l'anàlisi d'institucions d'educació superior a tot el món. La millor qualificació (cinc estrelles) correspon a les categories d’Ensenyament (Teaching) i Empleabilitat (Employability).
Aquest grau, pioner a Espanya, és l’únic que et dona una visió global del màrqueting, els esdeveniments i l’entreteniment per respondre a la demanda del sector. Amb aquest programa desenvoluparàs habilitats clau per a liderar les indústries dels tres àmbits, connectant amb consumidors de manera efectiva i creant experiències memorables.
En el context actual, les empreses necessiten professionals que les ajudin a posicionar-se i destacar en un mercat cada vegada més competitiu i saturat. Així ho exposen estudis com els d’Adecco que indica que:
Màrqueting, comunicació i continguts és l’àrea on actualment es demanen és candidats amb formació acadèmica.
El sector Serveis es corona com el principal contractant d’Espanya (amb un creixement del 8,97%), gran part a causa de la bona evolució de la indústria de l’entreteniment.
D’altra banda, l'impacte econòmic del sector d'esdeveniments a Espanya és significatiu. Segons un estudi de Events Industry Council, realitzat en col·laboració amb Oxford Economics, aquest sector va contribuir amb aproximadament 10.889 milions d'euros al PIB espanyol el 2022, col·locant Espanya a la 12a posició dins de 50 països amb major influència en l'organització d'esdeveniments.
I aquestes xifres continuen en augment: segons l’informe Entertainment and Media Outlook 2021-2026 Espanya, de PWC, els ingressos del sector de l’entreteniment a Espanya creixeran un 5,1% fins a 2026, arribant als 34.092 milions d’euros, el que suposa mig punt més que el conjunt de la indústria. El mateix informe apunta que en els pròxims 5 anys, s’espera un increment global del 4,6%, fins als 2,9 bilions de dòlars.
Per accedir al Grau és aconsellable haver cursat un batxillerat en qualsevol dels seus itineraris, preferentment en Ciències Socials, Humanitats, Art o Tecnològic.
També pots venir d’un títol de tècnic superior de formació professional. En aquest cas hauries d’haver cursat els programes vinculats a les famílies professionals de comunicació, gestió empresarial, turisme, o altres afins.
El perfil d’accés recomanat per als futurs estudiants del Grau requereix:
El Grau s’estructura en quatre cursos acadèmics. Cada any faràs 60 ECTS. Entre 3r i 4t estudiaràs les assignatures corresponents a les especialitats de l'itinerari que triïs. Durant tot aquest període, el procés d’aprenentatge ha estat dissenyat com un viatge experiencial que et permetrà millorar el teu perfil professional amb l’adquisició de les diferents competències clau.
En acabar els estudis del Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment del CETT-UB podràs treballar en tres àmbits d’aplicació principals:
Màrqueting:
- Product Manager
- Digital Marketing Specialist
- Marketing Manager
- Marketing Research Analyst
- Data Analyst
Comunicació i marca:
- Social Media Manager
- Brand Specialist
- Content Manager
Esdeveniments i entreteniment:
- Customer Experience Architect
- Project Manager
- Event Planner
Altres càrrecs que podràs tenir en acabar el Grau són:
Sempre disposaràs del departament de Career Services que t'ajudaran en el teu desenvolupament professional. Vine, estem a la primera planta del Campus!
L’objectiu general del Grau és capacitar-te per tenir una visió integral del màrqueting, els esdeveniments i la indústria de l’entreteniment.
A més, podràs:
Quines competències adquiriràs amb el Grau Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment del CETT-UB?
Les principals competències que es desenvolupen durant la titulació són:
- Competències en màrqueting estratègic
- Gestió i coordinació d’esdeveniments
- Comunicació i Relacions Públiques
- Anàlisis de mercat i tendències
- Habilitats digitals i tecnològiques
- Creativitat i innovació
- Lideratge i treball en equip
- Adaptabilitat i gestió de crisis
El Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment incorpora nous continguts enfocats al màrqueting, els esdeveniments i l'entreteniment, però també orientats al desenvolupament de projectes emprenedors o intraprenedors.
Emprenedoria, intraprenedoria i desenvolupament de projectes
És un sistema d’aprenentatge 100 % pràctic, aplicat i real. Des del primer curs iniciaràs el procés de creació de la teva pròpia empresa. Identificaràs les necessitats dels clients, detectaràs oportunitats de negoci per dissenyar i desenvolupar productes i serveis reals amb base digital. Al mateix temps, l’equip de docència es convertirà en el teu millor mentor i les aules seran entorns col·laboratius de treball amb la resta de companys.
ABR
L’Aprenentatge Basat en Reptes (ABR) et permetrà tractar problemes simulats o reals plantejats pels docents o organitzacions i empreses de la xarxa de partners del CETT. Tractaràs situacions de diferents àrees, estratègia, comercial, finances, tecnologia, personal, etc., en un entorn d’aprenentatge vivencial basat en reptes en què interactuaràs amb altres estudiants.
Amb aquesta metodologia d’aprenentatge desenvoluparàs les teves competències específiques de direcció i gestió empresarial. També aprendràs competències transversals com el pensament crític, resolució de problemes, resiliència o el treball col·laboratiu.
Podràs optar per dos tipus d'avaluacions:
El Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment ofereix dues especialitzacions i diferents assignatures optatives perquè els estudiants puguin triar l'àmbit que més s'adeqüi als seus interessos i aspiracions professionals:
L'itinerari de Growth Marketing Management contempla un enfocament integral del màrqueting que va més enllà dels principis bàsics i tradicionals. Se centra en estratègies innovadores, tecnologies emergents i la comprensió del comportament del consumidor a l'era digital.
El programa està dissenyat per satisfer les demandes d'un mercat global altament competitiu i ofereix beneficis significatius:
El màrqueting creatiu i experiencial és una estratègia innovadora que va més enllà de la promoció tradicional. Per arribar al consumidor necessitem professionals preparats per a l'organització d’esdeveniments i entreteniment que creïn experiències úniques i memorables.
En aquestes premisses es basa l'especialització en direcció de projectes d'esdeveniment i entreteniment, desenvolupant temes com:
El programa del Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment desenvolupa, durant els dos primers cursos, les assignatures comunes a totes les especialitats. A partir de tercer, podràs cursar els crèdits específics de l'itinerari que escullis. Per finalitzar, hauràs de fer el teu Treball de Final de Grau. Coneix més detalls sobre aquest treball aquí.
PRIMER CURS
Codi | Assignatures | Tipus | Crèdits |
---|---|---|---|
- | Indústria de l'experiència | Formació Bàsica | 6 |
- | Fonaments de màrqueting | Formació Bàsica | 6 |
- | Logística i control d'operacions | Formació Bàsica | 6 |
- | Economia i empresa | Formació Bàsica | 6 |
- | Intel·ligència Emocional a les organitzacions | Formació Bàsica | 6 |
- | Organització d'empreses creatives i innovadores | Formació Bàsica | 6 |
- | Gestió econòmic-financera | Formació Bàsica | 6 |
- | Dret de l'empresa | Formació Bàsica | 6 |
- | Comportament del consumidor | Formació Bàsica | 6 |
- | Planificació i Gestió d'Esdeveniments | Formació Bàsica | 6 |
SEGON CURS
Codi | Assignatures | Tipus | Crèdits |
---|---|---|---|
- | Màrqueting analític i predictiu | Obligatòria | 6 |
- | Habilitats Comunicatives | Obligatòria | 6 |
- | Marc jurídic a la indústria dels esdeveniments | Obligatòria | 6 |
- | Innovació Tecnològica a esdeveniments i entreteniment | Obligatòria | 6 |
- | Gestió de Projectes | Obligatòria | 6 |
- | Màrqueting estratègic i operatiu | Obligatòria | 6 |
- | Protocol Internacional i Relacions Públiques | Obligatòria | 6 |
- | Comunicació Corporativa | Obligatòria | 6 |
- | Direcció Comercial | Obligatòria | 6 |
- | Pràctiques externes | Practicum | 6 |
TERCER CURS
Codi | Assignatures | Tipus | Crèdits |
---|---|---|---|
- | Màrqueting digital | Obligatòria | 6 |
- | Branding i Posicionament de Marca | Obligatòria | 6 |
- | Ciència de Dades | Obligatòria | 6 |
- | Investigació de mercats | Obligatòria | 6 |
- | Els esdeveniments com a eina de venda i fidelització | Obligatòria | 6 |
- | Gestió d'esdeveniments esportius | Optativa EEPM1 | 6 |
- | IA i Màrqueting Digital | Optativa EEPM1 | 6 |
- | Plataformes de Transmissió en viu | Optativa EEPM1 | 6 |
- | Gestió d'esdeveniments musicals | Optativa EEPM1 | 6 |
- | Pràctiques | Optativa EEPM1 | 6 |
- | Estratègies de màrqueting multicanal avançades | Optativa GMM2 | 6 |
- | Tècniques de Hacking | Optativa GMM2 | 6 |
- | Estratègia i planificació publicitària | Optativa GMM2 | 6 |
- | IA i Màrqueting Digital | Optativa GMM2 | 6 |
- | Pràctiques | Optativa GMM2 | 6 |
QUART CURS
Codi | Assignatures | Tipus | Crèdits |
---|---|---|---|
- | Gestió de E-games i gamificació | Optativa EEPM1 | 6 |
- | Fidelització de clients: fenomen fan | Optativa EEPM1 | 6 |
- | Indústries Creatives i Entreteniment | Optativa EEPM1 | 6 |
- | Gestió de Crisis i Emergències en esdeveniments massius | Optativa EEPM1 | 6 |
- | Producció Audiovisual com a element de promoció | Optativa EEPM1 | 6 |
- | Gestió de continguts i storytelling | Optativa GMM2 | 6 |
- | Gestió de Xarxes Socials i Influencers | Optativa GMM2 | 6 |
- | Màrqueting automatitzat | Optativa GMM2 | 6 |
- | Producció Audiovisual com a element de promoció | Optativa GMM2 | 6 |
- | Comunicació i gestió de crisis | Optativa GMM2 | 6 |
- | Projecte d'emprenedoria | Obligatòria | 6 |
- | Neuromàrqueting als esdeveniments i entreteniment | Obligatòria | 6 |
- | Negociació i patrocini a la indústria dels esdeveniments i l'entreteniment | Obligatòria | 6 |
- | Treball de Final de Grau | TFG | 12 |
El Treball Final de Grau (TFG) (12 ECTS) suposa la culminació de l’aprenentatge de la carrera, on es reflecteixen les competències adquirides, així com la seva aplicació i desenvolupament. Es tracta d’un treball d’investigació o d’aplicació. El TFG s’adapta als teus interessos i motivacions professionals, i aprofundeix en l’itinerari que has escollit.
Temàtica pròpia: Faràs un treball d’investigació propi amb la tutoria d’un professor del CETT.
Projecte d’emprenedoria: Desenvoluparàs un projecte d’empresa en equip. Hauràs de definir les estratègies i accions necessàries per llançar-lo al mercat. L’estructura del treball és la d’un pla d’empresa (resum executiu, anàlisi de mercat i competència, i pla estratègic, de màrqueting, d’operacions i financer).
TFG vinculat amb empreses, organismes i institucions nacionals o internacionals: Orientaràs el TFG vers la investigació aplicada o per desenvolupar un projecte innovador i emprenedor en aquests organismes, tant en l’àmbit nacional com en l’internacional.
El CETT t’ofereix la possibilitat de complementar els teus estudis amb l’aprenentatge d’idiomes amb l’objectiu d’augmentar les teves oportunitats acadèmiques i professionals, explorar noves cultures i millorar les teves habilitats cognitives. Estudiar idiomes no només et proporciona habilitats lingüístiques, sinó que també et permet desenvolupar una comprensió més profunda del món que t’envolta.
Quins idiomes oferim?
Anglès El nivell d’anglès que assoliràs en acabar el Grau serà l’equivalent al C1 del MCER (Marc Comú Europeu de Referència). Quin nivell necessito per cursar el Grau en anglès?
Com s'assignarà el nivell de cada estudiant? Amb la finalitat d’identificar el nivell competencial de l’estudiant quan inicia els estudis i poder assignar-lo al grup que s’adapti al seu nivell, així com fer el reconeixement oficial dels nivells adquirits prèviament, els alumnes de nou accés hauran de realitzar una Prova d’anivellació. Aquesta prova permet informar a l’estudiant de quin és el nivell d’idioma que li correspon segons l’estructura curricular de la titulació de Grau. No té cap mena de valor acadèmic, però és obligatori realitzar-la per a tots els alumnes.
Segona llengua: Francès, Alemany, Espanyol o Italià.
L’escola d’idiomes del CETT ofereix la possibilitat de complementar els teus estudis amb l’aprenentatge de segones llengües, com el Francès, Alemany, Espanyol o Italià.
Al CETT-UB posem a la teva disposició l’Oficina de Relacions Internacionals, responsable tant de la gestió de la mobilitat dels estudiants i del professorat com de l’orientació, l’assessorament i l’atenció als estudiants interessats en una experiència internacional.
Al CETT-UB comptem amb diferents itineraris de mobilitat internacional:
Programa Erasmus a la Unió Europea, Programa SICUE a l’Estat Espanyol i, a la resta del món, disposem d’acords específics pels estudiants de Grau. El CETT t'oferim l’oportunitat d’estudiar a l’estranger.
Els alumnes que hagin finalitzat els estudis tenen l’oportunitat de realitzar una estada pràctica empresarial internacional amb una duració d’entre 6 i 12 mesos en:
El Grau preveu dos períodes de pràctiques curriculars obligatòries en empreses (9 ECTS).
Podràs fer aquestes pràctiques a les empreses pròpies d’aplicació del CETT, o en empreses o institucions col·laboradores, amb una dedicació mínima de 225 hores cadascuna.
Gràcies a aquestes pràctiques:
Així mateix, i des del primer curs, també podràs fer pràctiques extracurriculars (de caràcter voluntari) amb una durada màxima de 900 hores per curs.
Si vols més informació sobre les pràctiques visita l'espai de Career Services, contacta'ns a través de l'email careerservices@cett.cat o també pots visitar-nos en la primera planta del Campus.
El Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment ofereix un model d’aprenentatge basat en la complementarietat entre l’entorn acadèmic i l’entorn professional.
La formació en modalitat dual, a la que es podrá optar al segon semestre de tercer i el primer de quart, suposa una oportunitat per a l’estudiant:
El pla d’acció tutorial (PAT) és un servei d’atenció als estudiants que té com a principal finalitat oferir suport personalitzat en els àmbits formatius d’informació i orientació, més enllà dels continguts de les matèries acadèmiques.
La figura d'acompanyament de l'estudiant
L’objectiu principal és l’assessorament de l’estudiant des del moment del seu ingrés al món universitari, el seguiment del seu desenvolupament i la planificació dels seus estudis fins a l’orientació professional. Aquesta acció està dirigida pel professorat, que contribueix, d’aquesta manera, a una educació global que és essencial per elaborar i revisar les seves aspiracions acadèmiques, professionals i personals.
L’actuació del tutor és imprescindible per aprofitar el període de formació de l’alumnat i oferir-li una atenció personalitzada ajustada a les seves circumstàncies, necessitats i característiques singulars que li permetin consolidar les bases del seu aprenentatge.
El model
El model de tutoria es desenvolupa en un marc d’educació integral que impulsa el desenvolupament global de l'estudiant en totes les seves dimensions: intel·lectual, afectiva, personal i social.
Com a alumne del CETT gaudeix de tots els avantatges que el centre posa a la teva disposició:
Accés al Centre de Recursos per a l’aprenentatge i la investigació:
Com a centre adscrit a la Universitat de Barcelona, gaudim dels avantatges de formar part de la universitat més prestigiosa de l’Estat: Servei d’Esports UB, Carnet Som UB.
Descomptes a l’Escola d’Idiomes Moderns de la Universitat de Barcelona. A més, gràcies al carnet universitari de la Universitat de Barcelona gaudiràs de promocions en productes i serveis com òptiques, restaurants, tecnologia, farmàcies, allotjament, viatges i activitats d’oci, entre d’altres.
El CETT disposa de diferents serveis de restauració com el Fòrum o l'Aula Restaurant CETT. El Fòrum és un espai que afavoreix la creativitat i l'intercanvi cultural de l'alumnat. Disposa d'una variada oferta gastronòmica, saludable, de temporada, que s'adapta als diferents moments del dia. Així mateix, també es pot menjar a l'Aula Restaurant CETT, un restaurant de carta amb les mateixes característiques que un restaurant gastronòmic real.
Formar part de la comunitat CETT Alumni per estar en contacte amb l’àmplia xarxa d’exalumnes de la Universitat.
Descompte en la Residència Universitària Internacional Àgora BCN. Som l'únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d'estudiants perquè puguis allotjar-te aquí mentre estudies. Com a estudiant del CETT tindràs unes condicions exclusives. Pregunta'ns sense compromís.
Al CETT apostem per crear un context d’aprenentatge que consolidi el model formatiu propi, amb recursos d’alt valor afegit orientats a la vivència, l’experimentació, el fet de compartir i l’aprenentatge, en un Campus únic.
El nostre alumnat disposa de diversos espais polivalents d’aprenentatge: l’Espai Eidos, La Plaça, l’Espai de Creativitat i Innovació, les Aules d’Informàtica o l’Aula Recepció, entre d’altres.
A més, si ets un estudiant internacional, també disposaràs de l'Oficina de Relacions Internacionals que t'ajudarà i assessorarà amb els tràmits que necessitis.
Perquè entenem el repte que suposa viure en un entorn que no és el teu, el Campus CETT-UB posa a la teva disposició l’Oficina de Relacions Internacionals (ORI), com a àrea destinada a l’orientació, l’assessorament i l’atenció als estudiants internacionals dels programes de Màster.
L’equip d’aquesta àrea et donarà informació pertinent relacionada amb aspectes logístics de la vida a Barcelona tals com l’empadronament, la tramitació del número d’identitat d’estranger (NIE) o la recerca d’allotjament a la ciutat.
L’equip d’ORI et brindarà informació actualitzada sobre els tràmits a desenvolupar un cop siguis a la ciutat, orientant-te sobre documents imprescindibles com el número d’identitat d’estranger (NIE), el padró o registre oficial de l’Ajuntament o el carnet universitari.
Si la teva llengua materna no és el castellà, l’equip d’ORI et proporcionarà consells sobre com i on aprendre’l. També t’indicarà on aprendre català, fet que et facilitarà la teva integració a la vida diària de la ciutat. A més, podràs enfortir el castellà amb els cursos certificats que ofereix el nostre Departament d’Idiomes del CETT-UB. Per contra, si el que vols és practicar de manera informal qualsevol altre idioma, podràs participar de manera gratuïta al nostre programa d’intercanvi lingüístic entre estudiants del CETT-UB.
El CETT-UB som l’únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d’estudiants, Àgora BCN, amb preus assequibles per a la comunitat d’estudiants CETT. També comptem amb el nostre propi hotel de quatre estrelles, l’Hotel Alimara, en el qual tant tu com els teus familiars i amics podreu gaudir d’avantatges i descomptes.
Al CETT-UB disposes de tot un equip de professionals experts que vetllaran per la teva trajectòria professional des del moment en què formis part de la nostra comunitat.
Volem que estiguis informat i preparat per aconseguir els objectius professionals que t’hagis marcat. Amb aquesta motivació, trobaràs un equip de persones que t’acompanyaran durant el procés de manera personalitzada.
Gràcies a la col·laboració de les principals empreses del sector turístic podràs conèixer i posar en pràctica les eines més útils per accedir i desenvolupar-te en el mercat laboral.
El servei que posem a la teva disposició es basa en tres pilars fonamentals:
D’aquesta manera, et convidem a participar en un procés dinàmic i adaptat a les teves expectatives que engloba les següents fases:
Definició de les teves fites professionals:
Disseny i elaboració de les eines principals de relació amb el mercat laboral
Entrenament personalitzat
Networking i dinamització d’activitats
Job Center d’accés exclusiu
Si vols més informació, visita l’espai de Career Services , contacta amb nosaltres a través del correu electrònic careerservices@cett.cat o també ens pots visitar a la primera planta del Campus.
CETT Alumni va néixer com a Associació d’Antics Alumnes del CETT-UB l’1 de març de 1994, com una iniciativa per oferir un servei als antics alumnes, com un espai de referència personal i professional, i un punt de trobada per a experts del sector turístic, gastronòmic i hoteler, amb un vincle comú, el CETT-UB.
Como a associació d’antics alumnes del CETT-UB, té com a missió principal potenciar la relació entre aquests i, així, crear una xarxa de professionals. El nexe comú és ser antics alumnes de les diferents promocions i formacions del CETT-UB.
Els principals objectius de CETT Alumni són:
El CETT-UB som l'únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d'estudiants, la Residència Universitària Internacional Àgora BCN. Com a alumne de qualsevol de les nostres titulacions gaudiràs de descomptes exclusius perquè puguis allotjar-te aquí mentre estudies. Pregunta'ns sense compromís. També comptem amb el nostre propi hotel de quatre estrelles, l'Hotel Alimara, en el qual tant tu com els teus familiars podreu gaudir d'avantatges i descomptes.
Com a part de les nostres empreses d'aplicació comptem amb el nostre propi hotel de quatre estrelles, l'Hotel Alimara. Situat al peu de la serra de Collserola i dins del propi Campus CETT, en ell tant tu com els teus familiars podreu gaudir d'avantatges i descomptes.
Pots accedir a aquest grau amb:
Contacta amb els nostre equip d'Orientació a Futurs Estudiants per conèixer el detall de les diferents vies d'accès al Grau de Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment.
Matrícula | Taxes UB* | Preu | Preu total per any** |
---|---|---|---|
875 € | 1096.60 € | 6.552,72 € | 8.524,32 € |
*Les taxes de la Universitat de Barcelona (UB) són un import que l’alumne d’un centre adscrit ha d'abonar en concepte de serveis. Aquest import està exempt de qualsevol tipus de descompte i es paga al mateix temps que la matrícula.
**Aquest és el preu anual per pagament únic. Consulta els imports i les condicions per altres modalitats de pagament amb el nostre equip d’Orientació a Futurs Estudiants.
CETT Fundació, amb el ferm convenciment que la formació i la transmissió de coneixement són fonamentals, amplia el programa d’ajudes pels estudiants.
A part, el CETT-UB també donarà l’opció de fer el pagament en 6, 10 o 12 mesos mitjançant finançament bancari, amb el qual s’aplicarà un descompte del 5 % de l’import de les quotes. Informa’t sobre les condicions especials.
En acabar el Grau obtindràs la Titulació de:
TITULACIÓ | CODI RUCT |
---|---|
Graduat o Graduada en Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment | Pendent* |
*Per avançar-te i obtenir aquest primer títol en Màrqueting, Esdeveniments i Entreteniment ofert a Espanya, pots iniciar els teus estudis en format de Grau propi al curs 2024/2025 i s'adaptarà automàticament el teu expedient al títol universitari oficial al curs 2025/2026 (pendent de la Verificació del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats).
Estem compromesos amb el teu èxit acadèmic i professional. Aquest enfocament únic ens permet oferir-te l'oportunitat d'iniciar la teva educació universitària amb un programa exclusiu i la seguretat de continuar en un grau oficial reconegut. Contacta amb el nostre equip d'orientació acadèmica per resoldre qualsevol dubte.
Acceptar totes les cookies Només cookies necessàries Mostrar detalls