Fotografia de: Presentació | Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques
Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica
Presentació
Propera convocatòria: Octubre 2021

Presentació

Al Màster Oficial de Direcció d’Empreses Turístiques del CETT-UB obtindràs una visió integral de la indústria turística a partir de les últimes tendències en estratègia empresarial, transformació digital i sostenibilitat, entre d’altres, a través de les seves tres especialitats.

Aquest màster oficial abasta tots els aspectes de la gestió de qualsevol servei, producte o empresa turística: des del disseny d’un producte singular fins al desenvolupament de la seva estratègia de màrqueting digital, passant per conceptes de gestió economicofinancera, operacions, gestió d’equips o RSE, entre d’altres. A més, mitjançant masterclass d’experts, visites a empreses i l’assistència a fires del sector, identificaràs les últimes tendències de la indústria del turisme.

Dividit en tres itineraris, el Màster Oficial de Direcció d’Empreses Turístiques del CETT-UB et permet especialitzar-te en:

  • Marketing Digital Turístic: aquest itinerari es focalitza en els aspectes més rellevants del màrqueting digital, des de la part operativa amb assignatures com Disseny Web, fins a la part estratègica amb assignatures com Social Media Management o Estratègies per a la Captació i Fidelització de la Demanda, passant per la part analítica amb assignatures com Web Analytics.

  • Turisme Responsable i Sostenible: aquesta especialitat se centra en el desenvolupament d’estratègies de sostenibilitat i responsabilitat a l’empresa turística. Per això, les assignatures es basen en el disseny d’experiències turístiques sostenibles, així com en el desenvolupament de sistemes de gestió sostenible o en la responsabilitat social empresarial, entre d’altres, com a punts clau en la coordinació o gestió de la sostenibilitat a l’empresa turística.

  • Direcció d'Esdeveniments: aquest itinerari es focalitza en la planificació, el desenvolupament i la gestió de diversos tipus d’esdeveniments, entre els quals, els associats al sector MICE (Meetings, Incentives, Conferencing, Exhibitions), a més dels esdeveniments esportius i els esdeveniments musicals. Tot això a través d’assignatures com ara Gestió d’Experiències o Direcció d’Operacions, que integren metodologies innovadores com Design Thinking o Meeting Design, entre d’altres.