Fotografia de: Reptes de l'hoteleria en la post-pandèmia | CETT
Universitat de Barcelona

Reptes de l'hoteleria després de la pandèmia

04.02.2022
 
Reptes de l'hoteleria després de la pandèmia

S'ha parlat molt dels reptes del sector hoteler després de la pandèmia i quins elements són clau per superar la crisi actual. Donem veu als hotelers que alhora són docents del Màster Oficial en Direcció Hotelera i Restauració de Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy CETT-UB. Ells i els seus equips viuen les conseqüències d'aquesta situació, però miren el futur amb esperança i il·lusió.


Hoteleria i pandèmia

L'allotjament i la restauració han estat dues de les activitats més afectades per la pandèmia. Probablement, part del sector turístic estigui esperant tornar a la situació pre-pandèmica, però també és cert que la societat i el sector ja no seran els mateixos. Cal estar preparats per afrontar aquesta realitat i les noves amenaces o reptes com a oportunitats de futur.

Els 5 reptes més importants de l'hoteleria després de la pandèmia

Els professionals experts i professors del CETT coincideixen en l'existència de cinc reptes:

  • Recuperació de la confiança
  • Recuperació econòmica
  • Compromís amb la sostenibilitat
  • Compromís amb la innovació
  • Compromís social
Enric Almiñana
El país ha perdut molta reputació com a destinació segura, cosa que pot suposar una oportunitat per a altres destins menys coneguts que passaran a competir amb nosaltres

Enric Almiñana

Director Corporatiu de Compres d'Abba Group
Alex Urgell
A l'hora d'escollir destinació i establiment, el servei serà sempre una part fonamental de la decisió final

Alex Urgell

Cluster Director de Marriott International
Jordi Castelló
S'ha d'apostar per la sostenibilitat i la gestió responsable tant econòmiques com socials

Jordi Castelló

Advising Associate Consultant a Genuine Tourism Advisors
Joan Lluís Carratalà
Cal una aposta per la cultura dels valors que demostri una identitat clara i compromís real amb proveïdors, empleats i clients

Joan Lluís Carratalà

Soci Director d'EmicThinking
Alejandro Sevy
Com a hotelers, el tracte cap al nostre client intern hauria de ser clau

Alejandro Sevy

Doctor en Ciències Empresarials
Anna Albuixech
Recuperar el talent fugat i atraure nou talent és el gran repte a què s'enfronta actualment el sector

Anna Albuixech

Directora Ohla Boutique Hotels
Esther Comín
Són les persones les que poden marcar la diferència si ens esforcem a posar l'atenció on cal

Esther Comín

Sòcia Fundadora de Positive Hospitality Coaching
Categories
hoteleria reptes post-pandèmia