Fotografia de: Torna el Barcelona Tourism Summit el 21 d’abril | CETT

Torna el Barcelona Tourism Summit el 21 d’abril

20.03.2017

Torna el Barcelona Tourism Summit el 21 d’abril

Un any més, i ja en van tres, BCNMOMENTS torna a organitzar el Barcelona Tourism Summit, antic Student Tourism Congress, el 21 d’abril de 2017 a CaixaForum Barcelona, del qual CETT en som els patrocinadors acadèmics exclusius.

Amb la realització de diverses ponències de directius d’empreses líders i innovadores del sector turístic, tals com Ferrari Land, El Corte Inglés, Pangea, Hyperloop, BusUp, Airhopping o WanUp, entre d’altres, aquest esdeveniment serà el punt de trobada perfecte per experts en formació turística universitària, emprenedors i professionals del món del turisme, generant així un hub d’innovació i coneixement turístic, aconseguint l’objectiu principal de crear un espai de diàleg i interacció per a tots els assistents, en benefici d’un turisme més responsable, accessible, eficient i beneficiós per a la societat.

Aquest congrés és el marc on experts en formació turística, universitària i professional del sector es posaran en contacte i es relacionaran amb els futurs líders del món del turisme, estudiants i emprenedors del sector.

Enguany, tots els alumnes del CETT podran assistir al Barcelona Tourism Summit. Per altra banda, es preveuen altres activitats com workshops amb els alumnes. Seguint la dinàmica de l’any passat, 40 alumnes del CETT, dividits en petits grups, dinaran el dia anterior del congrés amb 10 experts del sector, en l’anomenat Enclosers Meetings, per tal de compartir experiències i coneixements.

Podeu veure el programa detallat AQUÍ.

Les inscripcions, gratuïtes pels estudiants del CETT I 13,84 euros pels professionals del sector, es poden fer AQUÍ. LES PLACES SÓN LIMITADES.

L’objectiu del congrés és fomentar els valors del talent jove, foment de la cultura i l’educació, innovació i creativitat, lideratge, integració social, voluntariat i investigació.

El Barcelona Tourism Summit ha estat originat i organitzat per bcnmoments, una empresa de recent creació engendrada per un equip de joves inquiets i visionaris, nascuts l’any 1992. CETT, únic partner acadèmic d’aquest esdeveniment, participa en el seu disseny i desenvolupament des d’una mira acadèmica i recolza aquesta activitat innovadora des del seu naixement.

Adreça:

CaixaForum Barcelona (Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8, 08038 Barcelona)

Data i horari:

21 d’abril de 2017, Barcelona