Fotografia de: El futur del turisme estarà marcat pels valors | CETT

El futur del turisme estarà marcat pels valors

15.12.2020

El futur del turisme estarà marcat pels valors

La CEO del CETT, la Dra. Maria Abellanet i Meya, reflexiona en un article d’opinió publicat a Línia Eixample sobre els turismes del futur i el sector després de la COVID-19. Abellanet fa referència al moment que travessa el sector, en el qual les empreses hauran d’esforçar-se, i afirma que “hem de ser capaços de mirar el sector amb perspectiva i de continuar posant el focus en els reptes que ja teníem i en els que ara se’ns afegeixen”.

“Soc de les convençudes que el turisme té molt recorregut, i que aquest futur estarà marcat pels valors”, assegura Abellanet, que afegeix que “aquest procés d’evolució del turisme s’ha de fonamentar en el coneixement i la formació. En l’article, Maria Abellanet destaca que “no podem oferir les respostes de sempre a preguntes completament noves. Aquestes respostes hauran de passar també per integrar del tot la sostenibilitat en la mateixa gestió. D’això en depèn la nostra competitivitat, la salut del nostre entorn i el progrés social”.

Centrant-se en Barcelona, la CEO del CETT apunta que “no només ens hem de qüestionar quin turisme volem, sinó també quina ciutat volem. M’atreveixo a dir que la resposta a aquestes preguntes s’ha de formular en plural. El que hem de buscar és una ciutat que afavoreixi una economia plural i sostenible, el progrés i la cohesió social, que assumeixi i posi en valor la diversitat, que garanteixi el diàleg i la convivència i que sigui, en definitiva, una ciutat de ciutats”.

Podeu llegir l’article complet aquí.

Turisme CETT Maria Abellanet