Fotografia de: Èxit de participació al CETT Talent | CETT

Èxit de participació al CETT Talent

24.05.2021

Èxit de participació al CETT Talent

La 20a edició del CETT Talent, el més potent esdeveniment de talent portat a terme al darrer any vinculat als sectors turístic, hoteler i gastronòmic, va registrar un alt nivell de participació. Durant la jornada, més de 414 alumnes i 125 Alumni de la comunitat CETT van poder gaudir d’un espai privilegiat d’interacció amb les més de 70 empreses participants.

Compartint les seves motivacions de desenvolupament professional, van connectar amb les necessitats de captació de talent d’algunes de les companyies i institucions més representatives del sector THG. L’equilibri existent entre la modalitat d’incorporació als projectes empresarials per part dels participants, mitjançant una vinculació en pràctiques o laboral, juntament amb el gran ventall d’estudis d’origen representats, més de 35 titulacions diferents, van conferir a l’ecosistema una versatilitat molt valorada per les organitzacions representades.

Un dels aspectes més significatius d’enguany ha estat el gran nivell de dinamització i comunicació mostrat entre tots els participants. Es van portar a terme més de 700 entrevistes personals i es van compartir més de 7.500 missatges individuals, fruit de l’aposta innovadora per la digitalització de l’esdeveniment. L’elevat grau de satisfacció dels participants, amb una puntuació de 4,65 sobre 5, és la recompensa més engrescadora que incentiva la continuïtat del CETT Talent 2022.

CETT CETT Talent