Objectius
Facilitar la comprensió de l'activitat de venda.
Aportar el coneixement necessari per satisfer les principals necessitats dels clients.
Adquirir els coneixements, habilitats i tècniques adequades per a planificar i gestionar una venda.
Transmetre els conceptes de gestió aplicats a productes i serveis turístics adreçats al client, especialment en l'àmbit d'establiments d'allotjament turístics.
Comprendre que la venda forma part d'un procés global de l'establiment d'allotjament turístic.
Competències
• Gestionar amb eficàcia el cicle de venda del producte.
• Millorar la capacitat de comunicació interpersonal i de negociació.
• Reconèixer la importància del procés de venda com a font d'ingressos addicionals pels establiments turístics.
• Utilitzar l'escolta activa per a detectar las necessitats dels clients i respondre a elles.
• Saber argumentar de forma adequada els beneficis d'un producte o servei turístic per animar a que el client compri.
•Detectar i comunicar el valor d'un producte i servei.
• Conèixer els tipus d'objeccions potencials d'un client i tenir eines per respondre a elles.
• Utilitzar els processos adequats per a la fidelització dels clients.
• Gestionar el preu com a eina en el procés de negociació.
• Aplicar les tècniques adequades per reconduir la venda.
• Saber tancar amb èxit una venda en el moment adequat.