Fotografia de: Introducció | Curs d'Estratègies de Venda
Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica
Introducció

Introducció

En un entorn competitiu com en el que ens trobem actualment, cal que els professionals que estiguin en contacte amb els clients d'establiments d'allotjaments turístics, disposin d'una sèrie d'habilitats, mètodes i tècniques que els hi permetin establir una relació eficient amb els clients. D'aquesta manera, es capacitaran per aconseguir una venda òptima i un client satisfet i fidel a la marca.

Aquest curs proporciona les claus necessàries per aconseguir-ho. També ajuda a millorar les habilitats interpersonals i de comunicació. A més, desperta les capacitats comercials, de servei i atenció al client.

És un curs 100% en línia, en format vídeo.

Inclou l'explicació dels conceptes teòrics fonamentals que es complementen amb exemples pràctics d'estil *Role Play.*L' avaluació és de tipus autotest per assegurar l'adquisició dels coneixements, habilitats i competències necessàries per a triomfar en aquest àmbit.